کد خبر: 194686
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۱ ۱۱:۳۵:۰۰
| |

وزیر کشور:

صنعت دفاعی و تسلیحاتی ایران موجب «ناامیدی» دشمنان شده است

عبدالرضارحمانی فضلی وزیر کشور گفت: باید در اقتصاد مقاومتی هم‌چون صنعت دفاعی قوی عمل کنیم تا در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کنیم.

صنعت دفاعی و تسلیحاتی ایران موجب «ناامیدی» دشمنان شده است
کد خبر: 194686
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۱ ۱۱:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| عبدالرضارحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در جلسه اقصاد مقاومتی، اشتغال و رونق اقتصادی استان خراسان شمالی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی سد محکمی در برابر ضربات اقتصادی آمریکا و دیگر کشورها به ایران است گفت: هدف‌گذاری، تبیین و ارتباط اقتصاد مقاومتی با موضوعات کلان کشور از سوی مقام معظم رهبری گفته شده است اما اینکه چه میزان عمل شده و چه مقدار موثر بوده مربوط به دولت است.

وی با بیان اینکه پیشرفت ایران در حوزه دفاعی و تسلیحاتی باعث ناامیدی دشمن از فشار در این قسمت شده است افزود: همینطور که در حوزه دفاعی موجب بازدارندگی دشمن شده‌ایم، باید بتوانیم در حوزه اقتصادی نیز با بهره گیری‌ از اقتصاد مقاومتی به جایگاهی برسیم که تکان های سیاسی، اقتصادی و تحریم‌ها نتواند معیشت و اقتصاد مردم را تحت تاثیر قرار بدهد. صنعت دفاعی نمونه این عمل است.

وزیر کشور با تاکید براینکه تکلیف شرعی و قانونی دولت است که زندگی مردم را تامین کند تصریح کرد: 70 درصد نارضایتی‌های مردم در حوزه معیشت و بیکاری است. دولت باید با بهره گیری از اقتصاد مردم محور که در اقصاد مقاومتی به طور کامل آمده است، بتواند با واگذاری و مشارکت مردم، در کاهش این نارضایتی‌ها گام موثر بردارد.

وی در خصوص تفکر غلط تاریخی که رابطه بین دولت و مردمی را رابطه رعیت و مالک می‌داند افزود: تاکید امام و رهبری توجه ویژه به مردم است. مقام معظم رهبری با واگذاری کامل اصل 44 به دولت این درخواست را داشت که طی آن کارها به مردم واگذار شود اما متاسفانه 13 درصد امور به مردم واگذار شده است و باقی همچنان دست دولت است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها