کد خبر: 195323
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۱:۴۱:۰۰
| |

پیرموذن:

رییس‌جمهور به کارشناسان اقتصادی فراخوان دهد

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌حل مشکلات کشور این است که رییس‌جمهور به کارشناسان اقتصادی با سلایق مختلف فراخوان داده و مشارکت مردم را جذب کند.

کد خبر: 195323
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۱:۴۱:۰۰

اعتمادآنلاین| پیرموذن در مورد راه‌حل‌های مشکلات کشور، اظهار کرد: من اگر جای رییس‌جمهور بودم به کارشناسان اقتصادی با سلایق مختلف فراخوان می‌دادم و نظرات آنها را درباره حل مشکلات کشور جویا می‌شدم. همچنین با رفع ابهامات و تنویر افکار عمومی دنبال جذب مشارکت موثر مردم بودم.

وی در ادامه افزود: همچنین برای نیل به اهداف کشور سعی می‌کردم همکاری بیشتری میان قوا برقرار کرده و منتقدان را نیز جذب کنم تا در این مرحله بسیار حساس و خطیر جامعه، از منافع کشور دفاع کنم، موجب افزایش اعتماد عمومی شده و به توسعه اقتصادی دست یابیم. در حال حاضر همراهی، هم‌آوایی و تحلیل واحد در مورد مسائل کشور وجود ندارد و در برخی موارد هم منافع کشور حرف اول را نمی‌زند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت جذب مشارکت مردم برای حل مشکلات کشور، خاطرنشان کرد: حل مشکلات بزرگ کشور با مشارکت مردم قابل تحقق است بنابراین دولت باید تلاش کند که افکار عمومی را درباره مسائل کشور روشن کند و با رفع ابهامات، اعتماد عمومی را افزایش داده و مردم را برای حل مشکلات کشور جذب کند.

پیرموذن در پایان تاکید کرد: من اگر جای دولت بودم با توجه به اینکه نظام بانکی کشور چنگی به دل کارآفرینان، کارگران و بیکاران نمی‌زند، حتما تلاش می‌کردم مسائل نظام بانکی را اصلاح کنم.

منبع:ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها