کد خبر: 195429
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۷:۲۴:۰۰
| |

برای نخستین‌بار در شهرستان پردیس انجام شد

آموزش فوتبال به زنان در پردیس

برای نخستین بار در شهرستان پردیس زنان علاقه‌مند به آموزش فوتبال می‌توانند با مراجعه به دفتر آکادمی توسعه فوتبال این شهرستان ثبت‌نام کنند.

آموزش فوتبال به زنان در پردیس
کد خبر: 195429
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ ۱۷:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی‌لاله دبیرهیات فوتبال شهرستان پردیس اعلام کرد: زنان علاقه‌مند به آموزش فوتبال می‌توانند با مراجعه به دفتر آکادمی توسعه فوتبال این شهرستان ثبت‌نام کنند.

وی گفت: با استقبال و درخواست‌های مکرری که به مدرسه فوتبال شهرستان شد هیات فوتبال شهر تصمیم به برگزاری دوره‌های آموزش و تمرین فوتبال بانوان در زمین چمن با پوشش مخصوص برای بانوان شهرستان را آغاز کند.

مهدی لاله افزود: این کلاس‌ها در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در روزهای فرد ویژه بانوان و زیر نظر مربی خانم برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی بانوان علاقه‌مند به یادگیری فوتبال شاغل هستند و برگزاری کلاس‌ها به چه منوال خواهد بود، گفت: پس از تکمیل ثبت‌نام و به حد نصاب رسیدن لیست بانوان علاقه‌مند با توجه به شرایط زمانی داوطلبان ساعات کلاس‌ها اعلام خواهد شد.

لاله با تاکید به مهلت ثبت‌نام بانوان در آکادمی فوتبال پردیس یادآور شد: دهم تیرماه آخرین مهلت ثبت‌نام علاقه‌مندان به فوتبال در بخش بانوان شهرستان پردیس است و از آنجایی که کلاس‌ها به‌زودی برگزار می‌شود اولویت با بانوانی است که زودتر ثبت نام کرده‌اند.

وی در پایان گفت: برپایی کلاس در زمین چمن و خارج از سالن سرپوشیده برای نخستین باردراین شهرستان اتفاق افتاده که با حمایت‌های شورای‌شهر پردیس، اداره ورزش و جوانان این امر برای بانوان فوتبال‌دوست نیز میسر شد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها