کد خبر: 195474
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۰۸:۳۸:۰۰
| |

ثبت رکوردی جدید برای جام جهانی روسیه

در شبی که ملی‌پوشان کشورمان مقابل پرتغال متوقف شدند و شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی را از دست دادند رکوردی جدید برای جام جهانی به ثبت رسید.

ثبت رکوردی جدید برای جام جهانی روسیه
کد خبر: 195474
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۰۸:۳۸:۰۰

اعتمادآنلاین| با اینکه هنوز دور سوم از رقابت‌های مرحله گروهی جام جهانی 2018 به پایان نرسیده است، این تورنمنت رکورددار اعلام پنالتی در تمام ادوار تاریخ جام جهانی شده است.

پنالتی که در بازی شب گذشته (دوشنبه) تیم‌های ملی پرتغال و ایران با تشخیص کمک داور ویدئویی به سود پرتغالی‌ها اعلام شد و البته علیرضا بیرانوند، ضربه کریستیانو رونالدو را مهار کرد، نوزدهمین پنالتی جام بیست‌و‌یکم بوده و در این در حالیست که تنها دو شب از دور آخر مرحله گروهی سپری شده است. پنالتی که دقایق پس از آن هم به سود ایران اعلام شد بیستمین پنالتی جام جهانی 2018 شد که کریم انصاری فرد آن را به گل تبدیل کرد.

با گلزنی انصاری فرد، تعداد پنالتی‌هایی که در این جام به گل تبدیل شد به 15 مورد افزایش پیدا کرد.

در جام جهانی قبلی در برزیل، مجموعاً 13 پنالتی در تمام طول رقابت‌ها اعلام شد و رکورد بیشترین پنالتی اعلام شده در یک دوره جام جهانی هم به سال 1990 برمی‌گردد که داوران 18 بار نقطه پنالتی را نشان دادند. این رکورد البته در جام‌های جهانی 1998 و 2002 تکرار شد.

در صورتی که روند فعلی اعلام پنالتی‌ها در جام جهانی ادامه پیدا کند، انتظار می‌روند که این جام بیش از 30 پنالتی داشته باشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها