کد خبر: 195540
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۲:۴۶:۰۰
| |

واکنش معاون ویژه دفتر مقام معظم رهبری به دیدار شب گذشته تیم ملی ایران و پرتغال:

درود بر این دلاورمردان پاسدار وطن و آن غیورمردان عرصه ورزش

معاون ویژه دفتر مقام معظم رهبری در واکنش به همزمانی بازی تیم ایران در برابر پرتغال با حمله تروریست‌ها به میرجاوه نوشت: درود بر این دلاورمردان پاسدار وطن و آن غیورمردان عرصه ورزش که امنیت و عزت را به مردم و کشور هدیه می‌کنند، ما نیز چنین باشیم

درود بر این دلاورمردان پاسدار وطن و آن غیورمردان عرصه ورزش
کد خبر: 195540
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۵ ۱۲:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| وحید حقانیان،‌ معاون ویژه دفتر مقام معظم رهبری طی یادداشتی به همزمانی بازی تیم ملی فوتبال کشورمان با پرتغال و درگیری دلاورمردان سپاه و بسیج با گروه‌های معاند در سیستان و بلوچستان پرداخت.

سردار سیدوحید حقانیان در یادداشتی نوشت:«دیشب تقریبا زمان شروع مسابقه فوتبال که ما آسوده خاطر در منازلمان همراه با خانواده مشغول دیدن بازی جوانمردان باغیرتمان بودیم، در مرز شرقی کشور برجک 96 میرجاوه سیستان و بلوچستان نیروهای بسیج و سپاه پاسداران عزیز مورد یورش حدود 30 نفر از گروهک‌های معاند قرار گرفتند که این جوانمردان نیز پس از درگیری غیرتمندانه اشرار را فراری داده وبه آنها خساراتی وارد آوردند. دراین درگیری سه غیورمرد سپاه و بسیج، شهید و پنج غیورمرد دیگر مجروح شدند. درود بر این دلاورمردان پاسدار وطن و آن غیورمردان عرصه ورزش که امنیت و عزت را به مردم و کشور هدیه می‌کنند، ما نیز چنین باشیم.»

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها