کد خبر: 195813
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۷:۲۴:۰۰
| |

فرماندار خرم‌آباد خبر داد:

آغاز انسداد چاه‌های آب غیرمجاز در خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد گفت: کار مسدودسازی و تخریب چاه‌های غیرمجاز در شهرستان های «رشیدزاده» و بخش «بیرانشهر» آغازشده است.

آغاز انسداد چاه‌های آب غیرمجاز در خرم‌آباد
کد خبر: 195813
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۶ ۱۷:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| اسد عبداللهی فرماندار خرم‌آباد ظهر امروز چهارشنبه در آئین شکرگزاری و برداشت گندم اظهار داشت: اگر قرار است تولید داخلی را تقویت کرده و کشاورزی پایداری داشته باشیم باید مردم نیز ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به وضعیت بارش‌ها و کمبود منابع آبی گفت: در این رابطه دولت ورود کرده و اقدام به مسدودسازی چاه‌های غیرمجاز و برخورد با برداشت‌های بی‌رویه می‌کند.

فرماندار خرم آباد ادامه داد: در همین راستا کار مسدودسازی و تخریب چاه‌های غیرمجاز از روستای «رشیدزاده» و بخش «بیرانشهر» آغاز شده است.

عبداللهی به قیمت پایین خرید تولیدات زراعی از کشاورزان اشاره کرد و افزود: قیمت نهاده‌ها افزایش یافته اما هنوز نرخ محصول کشاورز ثابت است که باید برای این موضوع فکری اساسی شود.

وی با بیان اینکه کشاورزی سنتی دیگر پاسخگوی نیاز مردم نیست، ادامه داد: باید به سمت استفاده از روش‌های علمی پیش رویم چراکه توان علمی ما در این بخش ضعیف است.

فرماندار خرم آباد از وجود 90 هزار هکتار زمین قابل کشت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد و بیان کرد: مقدس‌ترین کار، کشاورزی است اما به خاطر وجود واسطه‌ها، کشاورز سود آن‌چنانی از آن نمی‌برد.

عبداللهی اظهار کرد: دولت به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و اگر قرار است مشکلات مردم در حوزه مسائل اقتصادی و سرمایه‌های اجتماعی حل شود باید مردم نیز همکاری کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها