کد خبر: 195965
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

امین حیایی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

فیلمسازان ما به سمت تزریق امید در جامعه حرکت می‌کنند/ «دارکوب» یک درام اجتماعی است/ نقشم در «دارکوب» متفاوت بود

امین حیایی گفت: «دارکوب» یک درام اجتماعی متفاوت است. امیدوارم اکران خوبی داشته باشد. البته با حضور فیلم‌های کمدی فروش فیلم‌های اجتماعی با مشکل روبرو می‌شود.

فیلمسازان ما به سمت تزریق امید در جامعه حرکت می‌کنند/ «دارکوب» یک درام اجتماعی است/ نقشم در «دارکوب» متفاوت بود
کد خبر: 195965
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۱ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| امین حیایی بازیگر فیلم «دارکوب» درباره این فیلم و بازی در آن به اعتمادآنلاین گفت: «در حال حاضر بیشتر فیلمنامه‌هایی که توسط نویسندگان سینما نوشته می‌شود با هدف ایجاد امید در جامعه است. من هم بیشتر فیلمنامه‌هایی که تا به امروز خوانده‌ام در سال‌های اخیر بر همین اساس بوده است. قطعا فیلمسازان ما به سمت تزریق امید در جامعه حرکت می‌کنند.»

او ادامه داد: «شخصیتی را که در دارکوب بازی کردم متفاوت دیدم. نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم اما اعتقاد دارم که نقشم در فیلم « دارکوب» دارای تفاوت‌های زیادی است. البته هیات داوران جشنواره فجر من را تا حدودی دیدند و دیپلم افتخار را به من دادند. البته فقط من متفاوت نبودم بلکه اعتقاد دارم فیلم «دارکوب» متفاوت بود.»

بازیگر فیلم «دارکوب» گفت: «به عنوان یک تماشاگر فیلم را دیدم. هیچ وقت در زمان نمایش یک فیلم نگاه نمی‌کنم که چگونه بازی کرده‌ام، بلکه مانند مردم فیلم می‌بینم و به سراغ قصه می‌روم.»

امین حیایی درباره اکران فیلم «دارکوب» گفت: ««دارکوب» یک درام اجتماعی متفاوت است. امیدوارم اکران خوبی داشته باشد. البته با حضور فیلم‌های کمدی فروش فیلم‌های اجتماعی با مشکل روبرو می‌شود. «دارکوب» درباره مسائلی صحبت می‌کند که نیاز جامعه است و یاداوری آن بسیار مهم است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها