سردار رمضان شریف، سخنگو و مسئول روابط‌عمومی کل سپاه:

سپاه در برابر مشکلات مردم بی‌تفاوت نیست

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: سپاه به هیچ وجه نمی‌تواند در برابر مسائل بی‌تفاوت رد شود چرا که دغدغه و مشکلات مردم برای سپاه پراهمیت است.

سپاه در برابر مشکلات مردم بی‌تفاوت نیست
کد خبر: 196014
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۸ ۰۹:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در سالروز گرامیداشت هفتم تیرماه در اردبیل اظهار داشت: ایجاد امنیت و رفاه برای مردم وظیفه ذاتی سپاه است و بی‌شک داشتن این نعمت ما را در مقابل دشمنان قدرتمند خواهد کرد و دشمنان به این حقیقت می‌رسند که در مقابل نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران حرفی برای گفتن نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه مردم با سپاه رابطه عمیق و ژرف دارند، افزود: اقدامات سازنده سپاه در طول چندین سال گذشته در مناطق محروم و حاشیه‌نشین کشور قابل توجه بوده و سپاه به هیچ وجه نمی‌تواند در برابر این مسائل بی‌تفاوت رد شود چرا که دغدغه و مشکلات مردم برای سپاه پراهمیت است.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: در حقیقت سپاه مردمی‌ترین نهاد است که در کنار مردم و برای مردم گام برمی‌دارد و حمایت از مستضعفان و مظلومان را یک وظیفه اساسی بر خود می‌داند که به همین دلیل نیاز است برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه برنامه‌های منسجمی با مسئولان و دستگاه‌های اجرایی داشته باشیم.

سردارشریف تصریح کرد: قدرت گفتمان انقلاب اسلامی در اذهان ملت نفوذ کرده است چرا که این گفتمان ادامه دهنده راه امامان و اهل بیت(ع) است که در مقابل ظلم و ستم لحظه‌ای سکوت نمی‌کند و جواب دندان‌شکنی در مقابل نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان می‌دهد که جایگاه خود را بشناسند.

وی اظهار کرد: متاسفانه در حال حاضر ظلم در جهان بیداد می‌کند ولی ملت همیشه بیدار ایران اسلامی این ظلم و ستم را قبول نمی‌کند چرا که ما جوانانی داریم که معتقد به حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی با محوریت مبارزه با ظلم و ستم را مبنای اصلی خود قرار داده‌اند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر دشمنان و استکبار جهانی به دنبال ناامیدی مردم ایران اسلامی هستند که خوشبختانه با معرفی بسیار مناسب آرمان‌های انقلاب اسلامی از این بابت هیچ نگرانی نداریم و می‌دانیم دشمنان با هزینه‌های هنگفتی که می‌کنند باز هم کاری از پیش نخواهند برد و درواقع خودشان ناامید هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها