کد خبر: 206382
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۰ ۱۱:۲۹:۰۰
| |

احمد نقیب‌زاده فعال سیاسی اصلاح‌طلب

تیم اقتصادی دولت در این نابسامانی سهم بسزایی ایفا کرد/ تاثیر تغییرات کابینه مقطعی خواهد بود

نقیب‌زاده، کارشناس مسائل سیاسی درباره شرایط کنونی دولت گفت: اگر در شرایط امروز کشور بتوانیم از یک فرد متخصص استفاده کنیم حتما بهترین نتیجه ها را خواهیم گرفت.

تیم اقتصادی دولت در این نابسامانی سهم بسزایی ایفا کرد/ تاثیر تغییرات کابینه مقطعی خواهد بود
کد خبر: 206382
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۰ ۱۱:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد نقیب زاده فعال سیاسی اصلاح طلب درباره نابسامانی در حوزه اقتصادی و نارضایتی مردم و برخی بازاریان از وضع موجود گفت: مدیریت اقتصادی ما در طول چهل سال گذشته به بیماری سوءمدیریت دچار شده و هیچ راه حلی برای برون رفت از وضع موجود نیست جز اینکه درهای کشور برای مذاکره باز شود و اختلافات با دنیا را کنار بگذاریم تا شرایط اقتصادی بهتر شود.

وی خاطرنشان کرد: حافظه تاریخی ما می گوید که مسئولان تا انتها این مسیر مدیریت نادرست اقتصادی در کشور را ادامه می دهند.

نقیب زاده درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تمام مشکلات کشور ناشی از عدم ارتباط با خارج از کشور است یا بخشی از آن به سوء مدیریت داخلی ارتباط دارد، اظهار داشت: سال ها فوتبال کشور در ریل عدم نتیجه گیری قرار داشت که با استفاده و بکارگیری یک فرد متخصص و کاردان در این حوزه، فوتبال ایران روز به روز پیشرفت و نتایج بهبود یافت.

وی ادامه داد: اگر در شرایط امروز کشور بتوانیم از یک فرد متخصص استفاده کنیم حتما بهترین نتیجه ها را خواهیم گرفت ولی کسی از مسئولان گوشش به این حرف ها بدهکار نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این سوال که مسببان اصلی شرایط نابسامان اقتصادی در کشور چه کسانی هستند، تصریح کرد:تیم اقتصادی دولت در این نابسامانی سهم بسزایی را ایفا می کنند البته در این راه کسانی هم هستند برای مدیریت اقتصادی کشور مانع تراشی می کنند.

نقیب زاده در پایان با اشاره به خبرهایی مبنی تغییر در تیم اقصادی دولت خاطر نشان کرد:این رفتارها و اقدامات مقطعی هستند و پس از شش ماه شرایط دوباره به حالت قبل باز خواهد گشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها