کد خبر: 206492
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۰ ۱۷:۱۲:۰۰
| |

نماینده جنبش جهاد با سفیر ایران در بیروت دیدار کرد

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده جنبش جهاد با سفیر ایران در بیروت دیدار کرد
کد خبر: 206492
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۰ ۱۷:۱۲:۰۰

اعتمادآنلاین| احسان عطایا نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان دیدار و دو طرف در مورد آخرین تحولات فلسطین، جهان عربی و جهان اسلام بحث و تبادل نظر کردند.

وی ضمن ابلاغ سلام زیاد نخاله، معاون دبیرکل جنبش جهاد به سفیر کشورمان در لبنان از حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین در این شرایط سخت تقدیر و تشکر کرد.

عطایا با تاکید بر روابط محکم جمهوری اسلامی ایران و جنبش جهاد گفت: این روابط محکم تا زمان آزادی کامل فلسطین باقی خواهد ماند، به امید روزی که بعد از بیرون راندن دشمن صهیونیستی براداران ایرانی را در قدس آزاد ببینیم و در مسجد الاقصی با هم نماز بخوانیم.

وی افزود: تمام فشارهایی که ملت فلسطین وهم پیمانان آنها و در راس آن‌ها جمهوری اسلامی ایران با آن مواجه هستند روزی شکست خواهد خورد.

نماینده جنبش جهاد گفت: تا زمان تحقق پیروزی و آزادی پرچم آزادی فلسطین را بالا نگه خواهیم داشت زیرا فلسطین جز با مقاومت و جهاد آزاد نخواهد شد.

احسان عطایا در پایان گفت: فلسطین امروز با توطئه‌های بزرگ همچون معامله قرن روبرو است اما این توطئه‌ها با شکست مواجه خواهند شد زیرا مقاومت همیشه پیروز است و ملت فلسطین و هم پیمانانش تمام توطئه‌های صهیونیستی - آمریکایی و حامیان آنها را شکست خواهد داد.

بر اساس این گزارش برخی از مسئولان احزاب و نیروها وشخصیت‌ های ملی لبنانی با سفیر کشورمان در لبنان دیدار و با وی خداحافظی کردند.

محمد فتحعلی سفیر کشورمان در لبنان در آستانه اتمام ماموریت دیپلماتیک خود در لبنان است و محمد جلال فیروزنیا جایگزین وی خواهد شد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها