کد خبر: 216956
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۱ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین مطرح کرد:

شاهد بریز و بپاش‌هایی در دولت و مجلس هستیم/ علی لاریجانی به دولت اولتیماتوم داد/ دولت هنوز باور ندارد که جنگ اقتصادی شکل گرفته است

یک نماینده اصولگرای مجلس معتقد است دولت اگر که می‌گوید فشار اقتصادی وجود دارد باید از خودش شروع کند اما اینطور نیست. او می‌گوید که در حال حاضر شاهد بریز و بپاش‌های فراوانی در مجموعه‌های دستگاه‌های دولتی و مجلس هستیم.

شاهد بریز و بپاش‌هایی در دولت و مجلس هستیم/ علی لاریجانی به دولت اولتیماتوم داد/ دولت هنوز باور ندارد که جنگ اقتصادی شکل گرفته است
کد خبر: 216956
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۱ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به جلسه غیر علنی هفته پیش مجلس که به مسائل اقتصادی اختصاص داشت، گفت: در جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی صحبت‌هایی در خصوص تخصیص ارز دولتی و لزوم شفاف‌سازی آن صحبت‌هایی شد اما در جلسه اخیر هم احساس کردیم که دولت به میدان نمی‌آید. دولت برنامه ارائه نمی‌کند بلکه یکسری توجیهاتی را مطرح می‌کند و یکسری توصیه‌هایی را برای مردم دارد اما خودش عامل نیست.

او در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» ادامه داد: دولت اگر که می گوید فشار اقتصادی وجود دارد باید از خودش شروع کند اما اینطور نیست. در حال حاضر شاهد بریز و بپاش‌های فراوانی در مجموعه‌ دستگاه‌های دولتی و مجلس هستیم در حالیکه کسی که می‌خواهد به جنگ برود باید خودش را مجهز کند و شکست نخورد اما در حال حاضر چنین عزمی را شاهد نیستیم. دولت هنوز باور ندارد که جنگ اقتصادی شکل گرفته است.

این نماینده مجلس با اشاره به التیماتوم رییس مجلس به دولت، تاکید کرد: موضع آقای لاریجانی خوب بود و ایشان محکم موضع گرفت اما تضمین آن این است که اگر مجلس ببیند که دولت عمل نکند به انجام وظیفه خود می‌پردازد.

حاجی دلیگانی در خصوص اینکه آیا اگر دولت وظیفه خود را عمل نکند، استیضاح وزرا را دنبال می کنید؟ گفت: استیضاح که معمول است اما رئیس مجلس یک تذکری دادند که امیدوارم به سرنوشت سایر تذکرها دچار نشود و در حد حرف باقی نماند.

او همچنین با تاکید بر لزوم شفاف سازی تخصیص ارز دولتی به شرکت ها، ادامه داد: اگر شفاف‌سازی در تخصیص ارز دولتی اتفاق بیفتد حداقل یک نظارت عمومی توسط رسانه‌ها شکل می گیرد که می تواند به نفع کشور باشد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: تاکنون شفاف‌سازی رد خصوص تخصیص ارز دولتی انجام نشده است و در این شرایط بسیاری از مسایل حل می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها