کد خبر: 217038
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۶:۴۴:۰۰
| |

مدیر درمان مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی مطرح کرد:

لزوم توجه زائران حرم رضوی به توصیه‌های بهداشتی در ایام تابستان

مدیر درمان مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی به لزوم توجه زائران حرم مطهر رضوی به توصیه‌های بهداشتی در طول سفر و زیارت در ایام گرم تابستان تأکید کرد.

لزوم توجه زائران حرم رضوی به توصیه‌های بهداشتی در ایام تابستان
کد خبر: 217038
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۲ ۱۶:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن اخوان مهدوی مدیر درمان مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری بیش از 238 هزار و 500 نفر از خدمات بخش‌های مختلف درمانی دارالشفاء امام رضا(ع) و پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی بهره‌مند شدند، گفت: این مؤسسه با تمام امکانات موجود و بهره‌گیری از کادری مجرب و توانمند آماده ارائه خدمات درمانی به عموم زائران در ایام تابستان است.

وی به افزوده شدن پایگاه فوریت‌های پزشکی باب الجواد(ع)صحن جامع رضوی ویژه برادران به پایگاه‌های ثابت این مؤسسه در ایام تابستان 1397 اشاره و اضافه کرد: در حال حاضر 9 پایگاه فوریت‌های پزشکی در حرم مطهر و اماکن متبرکه مانند مرکز فوریت‌های پزشکی صحن هدایت به صورت شبانه‌روزی پذیرای عموم زائران و مجاوران این آستان مقدس است.

اخوان مهدوی با اشاره به اینکه در ایام تابستان شاهد تشرف خیل عظیم زائران به مشهد مقدس هستیم، ادامه داد: دارالشفاء امام رضا(ع) نیز همچون گذشته با حضور پزشکان متخصص و عمومی در طول شبانه‌روز آماده میزبانی از بیماران در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) است.

وی از بخش پزشکان عمومی به عنوان پرمراجعه‌ترین بخش دارالشفاء امام رضا(ع) در سه ماهه نخست سال جاری نام برد و ابراز کرد: پزشکان متخصص ارتوپدی، اطفال و همچنین زنان، بیشترین تعداد بیماران را در این مدت در این مرکز درمانی معاینه و درمان کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها