کد خبر: 217512
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۱۰:۲۶:۰۰
| |

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری:

مشکل آب آبادان و خرمشهر در اسرع وقت برطرف می‌شود/ مردم خرمشهر بر گردن نظام حق دارند

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری درباره وضعیت آب شرب استان خوزستان گفت: تاکید رئیس‌جمهوری و معاون اول ایشان بر این است که تا زمان مقرر شده طرح‌های آب شهرهای جنوبی کشورمان از جمله آبادان و خرمشهر افتتاح شود و کارهای مربوط به این حوزه به اتمام برسد.

مشکل آب آبادان و خرمشهر در اسرع وقت برطرف می‌شود/ مردم خرمشهر بر  گردن نظام حق دارند
کد خبر: 217512
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۵ ۱۰:۲۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری با اشاره به تلاش دولت برای برطرف کردن مشکل آب در شهرهای جنوبی کشورمان همچون اهواز و آبادان، بیان کرد: بخش قابل توجهی از جلسات هفته‌های گذشته دولت به موضوع آب اختصاص داده شده و اعتبار قابل توجهی برای آب تخصیص داده شده است.

وی افزود: برای برطرف کردن مشکل آب آبادان، خرمشهر و خوزستان اقدامات خوبی صورت گرفته است. تا آنجایی که اطلاع دارم وزیر نیرو دستور دادند نیروهایشان سه الی چهار شیفته در خوزستان فعالیت کنند تا مشکل آب آبادان و خرمشهر را حداکثر تا 15 همین ماه برطرف کنند.

امیری گفت: وزیر نیرو مرتب در جلسات دولت از پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه آبرسانی به شهرهای جنوبی گزارش‌هایی ارائه می‌دهند؛ نظر رئیس‌جمهور و معاون اول ایشان هم این است که سر قراری که مقرر شده بود طرح‌های آبادان و خرمشهر افتتاح شود و فرآیندهای ذکر شده به اتمام برسد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: همانطور که حضرت امام گفته بودند ما هم معتقدیم که مردم آبادان، خرمشهر و خوزستان دین‌شان را به اسلام ادا کردند، مردم خرمشهر و آبادان بر نظام جمهوری اسلامی حق دارند و تلاش ما هم بر این است که در اسرع وقت مشکلات مردم این شهرها را در حوزه‌های مختلف از جمله آب برطرف کنیم.

امیری در ارتباط با موضوع فروش نفت به عنوان یک موضوع مورد بحث میان مجلس و دولت، اظهار کرد: وارد شرایط جدیدی می‌شویم، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اقتصاد کشورمان را به شدت هدف قرار داده‌اند و کشوری که اقتصادش مبتنی بر نفت است برای شرایط جدیدی که قرار است پیش بیاید، دارای برنامه است.

وی تصریح کرد: جزئیات برنامه دفاعی ایران در حوزه نفت را که مورد بحث مجلس و دولت است را باید از وزیر نفت دکتر زنگنه پیگیری کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها