کد خبر: 217806
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ۱۳:۰۵:۰۰
| |

رئیس کل دادگستری لرستان خبر داد:

تشکیل 200 پرونده برخورد با مجرمان اقتصادی

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: در برخورد با مجرمان اقتصادی تعداد پرونده‌ها به 200 مورد افزایش یافته است.

تشکیل 200 پرونده برخورد با مجرمان اقتصادی
کد خبر: 217806
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۶ ۱۳:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| جعفر بدری رئیس کل دادگستری لرستان در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل اطلاعات استان اظهار کرد: ولایت‌مداری مردم لرستان به نظام و انقلاب ثابت شده و با توجه به شرایطی که دارد نیازمند توجه بیشتری است.

وی با بیان اینکه این استان در فقر و محرومیت نگه داشته شده است، افزود: با تمام پتانسیل‌هایی که برای رونق اقتصادی داریم مسائلی پیش آمده و و وضعیت استان این چنین شده است.

بدری لرستان را یکی از مراکز مهم در فعالیت احزاب راست و چپ عنوان کرد و با بیان اینکه فرقه دراویش در نقاطی از استان حضور دارند، گفت: خوشبختانه به خاطر همبستگی بین اعضای شورای تامین و دستگاه‌های اجرایی تا به حال حتی یک پرونده حاشیه‌دار رسانه‌ای در استان نداشته‌ایم و معتقدیم که باید از راه فرهنگی پیش رویم.

رئیس کل دادگستری لرستان خاطرنشان کرد: از سال 90 تاکنون در بحث جرائم کارکنان دولت از 47 به 45 مورد کاهش پیدا کرده چراکه نظارت خوبی در این رابطه شده اما در برخورد با مجرمان اقتصادی از 25 پرونده به 200 مورد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه سعی کردیم آزمونی برای انجام وظایف دستگاه‌های دولتی باشیم، ادامه داد: هم‌اکنون مشکلاتی که وجود دارد خارج از مجموعه دولت بوده، متاسفانه جبران برخی از برنامه‌های تیم اقتصادی دولت سخت است.

بدری به کاهش سود تسهیلات سپرده‌ها اشاره کرد و افزود: این کار اقدامی اشتباه بود چراکه سپرده‌ها به سمت بازار ارز و... رفت و حال برگرداندن آن به بانک‌ها کاری بسیار دشوار است و باید سود را چندین برابر کرد تا این سرمایه‌ها دوباره برگردد.

رئیس کل دادگستری لرستان بیان کرد: انتظار داریم روزنه‌ها را در بحث فساد ببندیم چرا که هیچ یک از پرونده‌های مفاسد اقتصادی به نتیجه نرسیده و سرمایه‌های دولت برنگشته است.

وی معتقد است تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در راستای برداشتن موانع بر سر راه استان با هم همکاری و تعامل دارند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها