مهرداد لاهوتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس رأی می‌آورد/ تغییر تیم اقتصادی دولت از ضروریات است/ طیب‌نیا وزیر خوبی بود، نمی‌دانم چرا از او استفاده نمی‌شود

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: وزارت اقتصاد و دارایی نیاز به تغییر دارد. من از امضاکنندگان استیضاح وزیر اقتصاد هستم و معتقدم این استیضاح در مجلس رأی می‌آورد.

استیضاح وزیر اقتصاد در مجلس رأی می‌آورد/ تغییر تیم اقتصادی دولت از ضروریات است/ طیب‌نیا وزیر خوبی بود، نمی‌دانم چرا از او استفاده نمی‌شود
کد خبر: 217911
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۰۷:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تأکید بر لزوم تغییر در تیم اقتصادی دولت، گفت: فضای کشور یک فضای بحرانی است و می‌طلبد که ما مدیریت بحران داشته باشیم. تیم اقتصادی دولت ممکن است که در یک شرایط عادی تیم خوبی باشد اما در این شرایط بحرانی قادر به مدیریت نیست.

او در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» تأکید کرد: اکثر نمایندگان مجلس و حتی خود دولت هم اعتقاد دارد که در ساختار اقتصادی نیاز به تجدید نظر است و تغییر تیم اقتصادی کشور ضرورت دارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه ادامه داد: دولت در تیم اقتصادی‌اش باید افراد دیگری را جایگزین کند. برای مثال آقای طیب نیا وزیر خوبی بود نمی‌دانم چرا ایشان در کابینه دولت نیستند در حالیکه می‌توان از ایشان در تیم اقتصادی دولت استفاده کرد.

لاهوتی گفت: افراد زبده دیگری هم وجود دارند که می‌توانند قوی‌تر از تیم اقتصادی فعلی عمل کنند. زمانیکه خزانه داری آمریکا می‌نشیند و برای ما نسخه می‌پیچید تا شرایط بد اقتصادی را بوجود آورد ما نیز باید نسخه‌ای برای مقابله داشته باشیم.

او با بیان اینکه از امضاکنندگان استیضاح وزیر اقتصاد است، تأکید کرد: تصور ما این است یکی از جاهایی که نیاز به تغییر دارد، وزارت اقتصاد است و به نظر من استیضاح وزیر اقتصاد رأی می‌آورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها