کد خبر: 218274
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۰۹:۱۳:۰۰
| |

برت کینگ:

تغییر رفتار ایرانیان در استفاده از خدمات مالی دیجیتالی

آینده پژوه بانکداری الکترونیک بابیان اینکه زیرساخت های اینترنت وفناوری اطلاعات درایران نسبت به کشورهای توسعه یافته عقب است، گفت:رفتار مردم در استفاده از خدمات مالی دیجیتالی تغییر کرده است.

تغییر رفتار ایرانیان در استفاده از خدمات مالی دیجیتالی
کد خبر: 218274
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۰۹:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| برت کینگ درباره آینده بانکداری الکترونیک در ایران و چالش های اساسی آن، گفت: یکی از عمده ترین چالش ها در ایران، عقب ماندگی زیرساخت های لازم اینترنت و فناوری اطلاعات نسبت به کشورهای پیشرفته در حوزه بانکداری الکترونیک است.

وی افزود: به نظر من قبل از ورود هرگونه فناوری جدید به ایران به ویژه در بخش خدمات مالی، نیاز است تا زیرساخت های لازم آن در حوزه های اینترنت و فناوری اطلاعات تقویت و به روز رسانی شود.

این آینده پژوه بانکداری الکترونیک ادامه داد: در ایران می بینیم که مردم به طور روزانه در حال گسترش دادن استفاده خود از خدمات مالی اینترنتی و همچنین ابزارک های موبایلی برای پرداخت یا نقل و انتقال پول هستند.

کینگ گفت: در ماه های گذشته نیز شبکه های اجتماعی با قابلیت ارائه خدمات مالی در ایران راه اندازی شده و بتدریج رفتار مردم ایران در استفاده از خدمات مالی دیجیتالی نیز تغییر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: مهم ترین نکته در ایران تغییر رفتار مردم در استفاده از خدمات مالی دیجیتالی است زیرا این موضوع باعث می شود تا بانک ها و شرکت های پرداخت به سمت جذب افراد آگاه به فناوری بروند و تلاش کنند تا زیرساخت های لازم را برای توسعه آن فراهم کنند.

کینگ ، سرمایه گذاری در تلکام و فناوری در ایران را ضروری دانست و اظهار داشت: با سرمایه گذاری در این زمینه، رفتار مردم نیز تابع این سرمایه گذاری ها و ارائه خدمات نوین تغییر بیشتری خواهد کرد.

منبع: ایبِنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها