کد خبر: 218310
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۰:۲۰:۰۰
| |

جانی دپ به دادگاه می‌رود

جانی دپ به دلیل کتک زدن مدیر صحنه فیلم «شهر دروغ‌ها» که سعی داشت تا مقررات حضور مجاز را سر صحنه این فیلم رعایت کند، راهی دادگاه می‌شود.

جانی دپ به دادگاه می‌رود
کد خبر: 218310
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| در حالی که دیروز دوشنبه از جانی دپ به دادگاه شکایت شده، اتفاقی که عامل شکایت شده 13 آوریل 2017 رخ داده است. گرگ بروکس که مدیریت لوکیشن فیلم «شهر دروغ‌ها» را بر عهده داشت ضمن شکایت به دادگاه مدعی شده وقتی جانی دپ داشت صحنه بیرون هتل بارکلی را در مرکز شهر لس‌آنجلس فیلمبرداری می‌کرد، با وی کتک‌کاری کرده است.

این فیلم که ابتدا «شهر دروغ‌ها» خوانده می شد و بعد از مدتی «لابیرنت» خوانده شد، با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته رندال سالیوان ساخته شده است و ماجرای تحقیقات پلیس درباره کشته شدن توپاک شکور و بیگی اسمالز 2 خواننده هیپ هاپ در سال 1997 را بررسی و روایت می‌کند.

به گفته بروکس، تولید فیلم باید تا ساعت 7 بعداز ظهر بیرون هتل تمام می‌شد و تا ساعت 10 صحنه‌های داخلی گرفته می‌شد اما وقتی وی از جانی دپ خواست تا با پایان یافتن فیلمبرداری محل را ترک کند او حاضر نشد این کار را انجام دهد و می‌خواست با 2 دوست دیگرش مدت بیشتری آنجا باشد و صحنه را جور دیگری کارگردانی کند.

این مسئول می‌گوید 2 بار مجوز حضور او سر صحنه را تمدید کرد اما ساعت 11 شب از همه آنها خواسته شد تا محل را ترک کنند و در حالی که وی از برد فورمن کارگردان خواست فیلمبرداری را تمام کند، فورمن به او گفت: چرا این حرف‌ها را به جانی دپ نمی‌زنی؟

بروکس سپس به دفتر پلیس مستقر در هتل مراجعه کرد و از او کمک خواست اما پیش از آن دپ با اعتراض به وی، به او گفت کسی نیست که حق داشته باشه تا به او بگوید چه کار باید بکند.

بروکس گفته است سعی کرد دپ را متوجه کند که وظیفه‌اش همین است اما دپ به اعتراضش ادامه داد و 2 بار به قفسه سینه او کوبیده است و بعد هم گفته حاضر است 100 هزار دلار به او بدهد تا او 2 بار به صورتش مشت بزند.

در هر حال محافظان دپ وی را از بروکس دور کردند و بروکس مدعی است می‌توانست بوی الکل را از تنفس دپ استشمام کند.

بروکس می گوید 3 روز بعد از کارش اخراج شده چون حاضر نشد برگه‌ای را امضا کند که بر طبق آن از حق شکایت خودش صرف‌نظر می‌کرد.

«شهر دروغ‌ها»‌ قرار است 7 سپتامبر امسال راهی سینماها شود.

منبع:مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها