کد خبر: 218385
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۲:۱۳:۰۰
| |

مسئولان حزب اعتمادملی مشخص شدند/ حکم کروبی برای الیاس حضرتی

دبیرکل حزب اعتمادملی در احکام جداگانه‌ای و براساس رای اعضای شورای مرکزی، روسای دفتر و قائم مقام حزب اعتماد ملی را منصوب کرد.

مسئولان حزب اعتمادملی مشخص شدند/ حکم کروبی برای الیاس حضرتی
کد خبر: 218385
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۲:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| شیخ مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی در نامه‌ای با اشاره به امضای 30 عضو شورای مرکزی اعتماد ملی الیاس حضرتی را به مدت دو سال به عنوان قائم مقام این حزب تایید و از زحمات منتجب‌نیا تقدیر کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، همچنین حسب رای اعضای شورای مرکزی انتصاب روسای دفاتر حزب اعتماد ملی به مدت دو سال مورد تایید دبیرکل این حزب قرار گرفت.

بر این اساس رضا نوروززاده به عنوان رئیس دفتر اقتصادی، محمد جلیلیان به عنوان رئیس دفتر حقوقی، سعدالله نصیری قیداری به عنوان رئیس دفتر فرهنگی، رحیم ابوالحسنی به عنوان رئیس دفتر سیاسی، محمد رئوف قادری به عنوان رئیس دفتر اجتماعی و اسماعیل گرامی‌مقدم به عنوان سخنگوی حزب اعتماد منصوب شدند.

همچنین در حکم شیخ مهدی کروبی خطاب الیاس حضرتی و انتصاب او به عنوان قائم‌مقام جدید حزب آمده است:

برادر ارجمند جناب آقای الیاس حضرتی؛

با سلام،

پیرو نامه مورخ 1397/3/12 و تفویض وظایف و اختیارات دبیر کل به شورای مرکزی حزب اعتمادملی که حسب تبصره 3 ماده 19 و تبصره 3 ماده 18 اساسنامه مصوب (1385/4/3) بعمل آمده، با قرائن سلسله گزارشات دوره تصدی ریاست بر شورای اجرائی و عملکرد آن شورا و نحوه شکل‌گیری و اتفاقات کنگره دوم حزب (1397/3/4) و ملاحظه گزارش و مستندات تفصیلی نشست قانونی و رسمی (1397/4/15) شورای مرکزی که همراه صورت مجلس با امضای سی‌وسه عضو شورای مرکزی به دبیرکل تقدیم گردید، که به موجب آن با رای قاطع سی عضو صلاحیت‌دار به قائم‌مقامی حزب انتخاب شده‌اید.

بدینوسیله جنابعالی را که از همراهان خوب و باوفای اینجانب در دوره‌های عدیده‌ی قانونگذاری و از مؤسسان حزب بوده‌اید، در اجرای بند 7 ماده 19 اساسنامه برای مدت دو سال از تاریخ 1397/4/15 بعنوان قائم‌مقام حزب اعتمادملی منصوب می‌نمایم.

لازم می‌دانم از زحمات برادر ارزشمند و عزیزم جناب حجت‌الاسلام و المسلمین آقای دکتر رسول منتجب‌نیا که از بدو تاسیس حزب همراهم بوده و با مشقت و زحمت بار امانت را در غیاب اجباریم به دوش کشیده‌اند تشکر و سپاس خود را اعلام دارم.

از همکاران خوبم، اعضای شورای مرکزی انتظار می‌رود که با شرکت فعال در نشست‌های شورای مرکزی، دفاتر، کمیته‌ها، شاخه‌ها و انجام سفرهای استانی با مدیریت جدید همراهی فکری و عملی نمایند، امید است با همدلی کلیه اعضا در سراسر کشور و با اجرای فرامین تشکیلاتی، افق و چشم‌اندازهای معطل ‌مانده حزب، مطابق با اساسنامه، مرامنامه و اجرای آیین‌نامه‌های مصوب احیا و اجرا شود.

مهدی کروبی، دبیرکل حزب اعتمادملی

متن حکم مهدی کروبی را در زیر می‌بینید.

9

حکم اعتمادملی

حکم اعتمادملی

حکم اعتمادملی

حکم اعتمادملی

حکم اعتمادملی

حکم اعتمادملی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها