کد خبر: 218388
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۳:۲۷:۰۰
| |

دادستان اردبیل اعلام کرد:

آغاز شناسایی مجرمان حیوان‌آزاری در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از تشکیل پرونده کیفری درباره مورد حیوان‌آزاری که در این استان رخ داده است، خبر داد.

آغاز شناسایی مجرمان حیوان‌آزاری در اردبیل
کد خبر: 218388
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۹ ۱۳:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفتگو با خبرنگاران گفت: بعد از انتشار تصاویری در مورد حیوان‌آزاری در اردبیل در فضای مجازی و مشاهده این تصاویر، از طریق واحد واکنش سریع جرائم در فضای مجازی این موضوع ملاحظه شده و در زمینه رسیدگی به این مساله اقدامات آغاز شد.

وی افزود: به محض اینکه از طریق واحد واکنش سریع مشخص شد موضوع صحت داشته پرونده کیفری در این زمینه تشکیل داده شد تا بررسی‌های لازم انجام و فرد مجرم شناسایی شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل بیان کرد: دستورات قضایی لازم در مورد موضوع و شناسایی فردی که اقدام به حیوان‌آزاری می‌کرده صادر شده و تحقیقات پرونده در مرجع قضایی در حال انجام است.

عتباتی تصریح کرد: با توجه به اینکه این اقدامات سبب جریحه‌دار شدن احساسات، عفت و اخلاق عمومی شده است حتما متناسب با جرم ارتکابی برخورد قضایی لازم با فردی که اقدام به این کار کرده است، انجام می‌شود.

وی از برخورد قاطع و لازم با چنین رفتارهایی در اردبیل خبر داد و گفت: هر اقدام مجرمانه‌ای در سطح شهر که سبب جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شود پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفته و برخوردهای لازم با متخلفان و مجرمان در این حوزه انجام می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها