نماینده‌ مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره‌ و کامیاران در مجلس درخواست کرد

تردد تانکرهای سوخت در جاده‌های کردستان متوقف شود

نماینده‌ مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره‌ و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: ضروری است که‌ مسئولین در اسرع وقت از تردد تانکرهای سوخت در کردستان جلوگیری کنند.

تردد تانکرهای سوخت در جاده‌های کردستان متوقف شود
کد خبر: 218531
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۰ ۰۹:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| سید احسن علوی، نماینده‌ مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره‌ و کامیاران با ابراز تسلیت و همدردی با خانواده‌ قربانیان حادثه دیشب بلوار دکتر حسینی سنندج، گفت: زیرساخت های کردستان مناسب تردد وسیله‌ های نقلیه‌ عادی مردم استان نیست ولی متاسفانه‌ مسئولین کشور همچنان به‌ تردد ارابه‌ های مرگ در جاده‌های کردستان اهمیتی نمی دهند.

علوی گفت: این تانکرهای سوخت در مدت چند سالی است که جاده‌های کردستان را ناامن و محیط زیست را آلوده‌ کرده‌اند نه‌ تنها هیچ عایدی برای استان نداشته‌ اند بلکه‌ بلای جان مردم و وسیله‌ داغدار شدن خانواده‌های کُردستانی شدند.

نماینده‌ مردم شهرستان های سنندج، دیواندره‌ و کامیاران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ‌در اسرع وقت مجمع نمایندگان کردستان در این رابطه‌ تشکیل جلسه‌ خواهد داد و اعتراض خود را به‌ وزارت های نفت، راه و شهرسازی و هر وزارتی که‌ در اعطای مجوز تردد این تانکرها نقش دارد اعلام می کند.

علوی از استاندار کردستان خواست اجازه‌ عبور تانکرهای سوخت عراقی از استان کردستان را ندهد.

شایان ذکر است، بامداد شب گذشته‌ در تصادف یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه تانکر حمل سوخت در داخل شهر سنندج، 13 نفر در آتش سوختند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها