کد خبر: 218794
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۱ ۱۱:۴۷:۰۰
| |

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:

اسلام دین گریه نیست

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اسلام دین گریه نیست.

اسلام دین گریه نیست
کد خبر: 218794
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۱ ۱۱:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سید هادی حسینی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که وظیفه آن ترویج قرآن است.


وی با بیان اینکه سازمان امور مساجد موضوع نهادهای مسجد را پیگیری می کند و یکی از معاونت های این وزارتخانه است، افزود: معاونت قرآنی در این وزارتخانه علاوه بر سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص مطالب قرآنی فعالیت دارد. این وزارتخانه بیش از 100 عنوان فعالیت دارد که فعالیت قرآنی در صدر این فعالیت‌ها است.


معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامیتصریح کرد: در عرصه بین المللی کشور ایران را به هنر و فرهنگ آن می‌شناسند. گاهی اوقات توجه به فرهنگ کم می‌شود. یک دوازدهم اعتبار فرهنگی به فرهنگ و ارشاد اسلامی داده می‌شود لذا خانواده فرهنگ و هنر بزرگ است اما جامعه‌ای مادی نیست.


وی با تاکید بر توجه به مقوله فرهنگ در سطح کشور، تصریح کرد: تقاضا داریم مسئولان مربوطه در موضوع فصل پنج به جامعه فرهنگی کمک کنند. یک مدیر در استان باید از تمام ظرفیت‌ها برای اجرای درست برنامه‌ها به خوبی استفاده کند.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ماندگاری تولیدات فرهنگی، خاطرنشان کرد: ماموریت مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از صدا و سیما رو به اتمام بوده و معرف مدیرکل جدید نیز فقط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها