افشاگری یکی از مدیران استقلال درباره کاوه رضایی، امید ابراهیمی و منتظری

یکی از مدیران باشگاه استقلال در مورد شرایط عجیب این روزهای آبی‌ها افشاگری جالبی انجام داد.

افشاگری یکی از مدیران استقلال درباره کاوه رضایی، امید ابراهیمی و منتظری
کد خبر: 218839
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۱ ۱۴:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| باشگاه استقلال روز‌های پرتنشی را در چند وقت اخیر پشت سر گذاشت. حواشی جذب بازیکنان، جدایی امید ابراهیمی و سیدمجید حسینی، عدم تمدید قرارداد بازیکنان و ... ضربات زیادی را به باشگاه وارد کرد.

این وسط، ممنوع الخروج شدن شفر و دستیارانش، بازی سوپرجام هم به حواشی دامن زد تا مسئولان استقلال شب‌ها نتوانند به راحتی بخوابند.

رضا افتخاری مدیرعامل استقلال سال‌ها در فوتبال ایران سمت‌های مختلفی داشته و با ساز و کار آشناست، اما مدیریت استقلال تجربه و چالش جدیدی برای او بود و متوجه شد که مدیرعاملی تیمی، چون استقلال با همه سمت‌های قبلی‌اش متفاوت است.

افتخاری در دو سال گذشته به بدهی‌های باشگاه سر و سامان داده و حتی اجازه نداده مقدار اندک پولی در باشگاه بی جهت هزینه شود، اما انتقاد از او به خاطر نوع مدیریت و عملکردش است. اینکه مدیریت او باعث شد تا هرایر مگویان ارمنستانی برای طلبش شکایت کند یا اکنون بازیکنانی، چون جابر انصاری و بویان بازیکن مقدونیه‌ای هم همین وضعیت را دارند. اینکه عملکرد مدیران استقلال قابل نقد است، جای هیچ شکی نیست، اما نتایج استقلال در دو فصل گذشته نشان می‌دهد که افتخاری خیلی آدم عجولی نیست و سعی می‌کند با آرامش تصمیم بگیرد.

یکی از مدیران استقلال که دوست نداشت نامش فاش شود، به اتفاقات اخیر و سال گذشته اشاره کرد و گفت: هواداران استقلال این روز‌ها به ما تهمت‌های زیادی می‌زنند، اما با موفقیت‌های تیم دیگر این روز‌ها را فراموش می‌کنند که چه بلایی سر ما آوردند، آنها ناخواسته با گروهی همراه شده‌اند که قصد ضربه زدن به استقلال را دارند.

این منبع آگاه تصریح کرد: سال گذشته به خاطر کاوه رضایی تحت فشار بودیم، هوادار قبول نمی‌کرد که چرا کاوه جدا شده است. وقتی برای مذاکره اصرار می‌کردیم که دو ساله ببندد، اما قبول نمی‌کرد، چه کار باید می‌کردیم؟ یک میلیارد و 600 میلیون هم پول گرفت، آن وقت فحشش را ما خوردیم. کاوه برای تیم ملی راهی شارلوا شد، اما آیا کی‌روش او را به جام جهانی برد؟ آیا نرفتن کاوه به جام جهانی در قبال رفتارش با استقلال نبود؟

وی ادامه داد: من می‌توانم یک به یک در مورد بازیکنان صحبت کنم. از تیام شروع کنیم، او با تیمی قرارداد نداشت و طوری قرارداد بستیم که استقلال ضرر نکند، او با یک نفر در ایران و همچنین مدیربرنامه آلمانی کاری کرد که بگوید از فلان تیم پیشنهاد دارد، آنقدر به باشگاه فشار آوردند تا افتخاری خودش شخصا به ترکیه برود و مذاکره کند. اکنون تیام کجاست؟ آیا با تیمی قرارداد بست؟ او کاری کرد که مبلغ قراردادش بالا برود و بازیکنانی، چون وریا غفوری، پژمان منتظری، جباروف و دیگر بازیکنان خواهان افزایش مبلغ قراردادشان شوند.

جباروف: جباروف در استقلال احیا شد و خوب می‌داند که با این تیم در آسیا باز هم شانس دیده شدن دارد. در روز‌هایی که ما درگیر هستیم، او مدیربرنامه‌اش را همان شخص آلمانی معروف می‌کند و خواهان پولش می‌شود، در صورتی که دو ماه پیش گفته بود بدون هیچ شرطی حاضر به تمدید قرارداد است.

امید ابراهیمی: ابراهیمی پسر خوبی است و زحمات زیادی برای استقلال کشیده، اما فراموش کرد که سال گذشته شکمش پاره شده بود و با بالا بردن قراردادش او را نگه داشتیم؟ چطور بدون اینکه خبری بدهد، راهی الاهلی قطر شد تا باز هم هواداران به ما بد و بیراه بگویند؟ آیا باز هم سرنوشت آندرانیک تیموریان و منتظری و کاوه رضایی برای او تکرار می‌شود؟

روزبه چشمی: چشمی بدون شک به استقلال علاقه دارد، اما چشمی زمان پرویز مظلومی رباط صلیبی پاره کرد و یک سال دور از میادین بود. باشگاه پای این بازیکن ایستاد و نتیجه‌اش را هم گرفت، اما چرا در این شرایط صحبت از پیشنهاد تیم‌های قطری کرده است؟ چون دنبال پولش است؟ آیا قطری‌ها حاضرند با بازیکن مصدوم قرارداد ببندند؟

وریا غفوری: وریا گفته که 10 روز است با او مذاکره کرده‌ایم. چطور او فراموش کرد که سال گذشته حاضر بود با هر مبلغی در استقلال بماند؟ او دو فصل پیش در سکو‌ها منفور شده بود و همه خواهان جدایی‌اش بودند، اما، چون رامین رضاییان را نگرفتیم، او سریع با استقلال قرارداد بست. کسی منکر نقش او در موفقیت‌های استقلال نیست، اما اینکه شرط سنگینی گذاشت و قراردادش را تمدید کرد، کسی این موضوع را فهمید؟

منتظری: منتظری در حالی که سن و سالی ازش گذشته بود، به استقلال برگشت. ما با او قرارداد دو ساله امضا کردیم، اما چند بار در طول فصل مصدوم شد. او بدون اینکه اینها را به خاطر داشته باشد، صحبت از مطالباتش کرده است. منتظری بازیکن اخلاقی است، اما این حرف‌ها از او بعید بود.

اینها بخشی از درد و دل‌های این مدیر استقلال بود تا به هواداران بگوید که این روزهای سخت هم می‌گذرند، اما اگر ابتدای فصل را فاکتور بگیرند که دیر تمرینات شروع شده، در ادامه فصل با موفقیت‌های احتمالی حاضرند باز هم ناسزا بدهند؟

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها