تغییرات در میزان حقوق وزرای کابینه ترکیه

روزنامه ترکیه‌ای «الزمان» در گزارشی که در پایگاه اطلاع‌رسانی‌اش منتشر شد اعلام کرد از این پس تمامی اعضای کابینه ترکیه از معاون رئیس‌جمهور گرفته تا تمامی وزرا 21 هزار و 150 لیر در ماه دریافت کرده و حدود 589 لیر دیگر نیز از بابت نمایندگی در پارلمان این کشور به حساب آنها واریز خواهد شد.

تغییرات در میزان حقوق وزرای کابینه ترکیه
کد خبر: 218919
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۲ ۱۰:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| با تغییر ساختار حکومتی ترکیه نحوه و میزان حقوق وزرای کابینه این کشور نیز دستخوش تغییر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین ، روزنامه ترکیه‌ای «الزمان» در گزارشی که در پایگاه اطلاع‌رسانی‌اش منتشر شد اعلام کرد از این پس تمامی اعضای کابینه ترکیه از معاون رئیس‌جمهور گرفته تا تمامی وزرا 21 هزار و 150 لیر در ماه دریافت کرده و حدود 589 لیر دیگر نیز از بابت نمایندگی در پارلمان این کشور به حساب آنها واریز خواهد شد.

به نوشته این روزنامه این حقوق در حالی پرداخت می‌شود که 16 وزیر کابینه اردوغان صاحبان شرکت‌های بزرگ کشور و از فعالان اقتصادی هستند.

بر اساس قانون شماره 3055 ترکیه که بعد از تغییر ساختار حکومتی تعدیل و از 3 روز پیش هم اجرایی شد، وزرا حقوق اصلی خود را از بودجه وزارتخانه‌هایشان دریافت می‌کنند در حالی که فؤاد اوکتای معاون اول رئیس‌جمهور ترکیه که جانشین نخست‌وزیر شده این حقوق را از ریاست‌جمهور دریافت می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها