کد خبر: 220269
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

شرط‌های کره شمالی برای آمریکا از زبان سفیر روسیه در پیونگ‌یانگ

سفیر روسیه در کره شمالی در این رابطه به خبرگزاری نووستی روسیه گفت: «سخنان، بیانیه‌ها و اعلامیه‌های منتشر شده از سوی خبرگزاری این کشور ثابت می‌کند که پیونگ‌یانگ نه تنها به دنبال دریافت تضمین برای امنیت خویش است بلکه از واشنگتن می‌خواهد که به تمامی سیاست‌های خصمانه خود علیه کره شمالی در آینده پایان دهد.»

شرط‌های کره شمالی برای آمریکا از زبان سفیر روسیه در پیونگ‌یانگ
کد خبر: 220269
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۱۸:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سفیر روسیه در پیونگ یانگ اعلام کرد کره شمالی علاوه بر تضمن امنیت این کشور خواهان پایان دادن به تمامی اقدامات خصمانه علیه خویش است.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین ، الکساندر ماستیگور، سفیر روسیه در کره شمالی در این رابطه به خبرگزاری نووستی روسیه گفت: سخنان، بیانیه‌ها و اعلامیه‌های منتشر شده از سوی خبرگزاری این کشور ثابت می‌کند که پیونگ‌یانگ نه تنها به دنبال دریافت تضمین برای امنیت خویش است بلکه از واشنگتن می‌خواهد که به تمامی سیاست‌های خصمانه خود علیه کره شمالی در آینده پایان دهد.

به گفته ماستیگور، این سخنان نشانگر مفهوم فراگیرتری از تضمین امنیت برای کره شمالی است زیرا پیونگ‌یانگ ارتش خود را دارنده توان بازدارندگی هسته‌ای دانسته و آن را منبع ادامه بقا و امنیت خویش می‌داند.

این دیپلمات روس گفت: کره شمالی در مذاکرات خود با آمریکا به جنبه فراگیرتری از خواسته‌ها چشم دوخته و تضمن امنیت صرفا یکی از شرط‌هایش است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها