کد خبر: 220494
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ ۱۵:۵۱:۰۰
| |

غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

پرونده سپنتا در جلسه فردا مجمع رسیدگی خواهد شد/ همه اعضا در جلسات حضور فعال داشته باشند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره دستور جلسه فردای مجمع تشخیص گفت: موضوع حضور اقلیت‌ها در شوراهای شهر و روستا و تعیین تکلیف وضعیت سپنتا نیکنام در دستور کار قرار دارد و بهتر است رئیس‌جمهور و سایر اعضایی که در این موضوع نظراتی دارند، در جلسه حاضر باشند و فعالانه در مباحث شرکت کنند. 

پرونده سپنتا در جلسه فردا مجمع رسیدگی خواهد شد/ همه اعضا در جلسات حضور فعال داشته باشند
کد خبر: 220494
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ ۱۵:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اظهارنظر افراد بی‌اطلاع در مورد روند بررسی های مجمع گفت: اخیرا روزنامه همبستگی و برخی اشخاص، اظهاراتی در موضوع پرونده آقای سپنتا نیکنام به اینجانب منتسب کرده اند و گفته اند که این موضوع با نظر دبیر مجمع از دستور کار مجمع حذف شده است که کاملا کذب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موضوع حضور اقلیت‌ها در شوراهای شهر و روستا و تعیین تکلیف وضعیت سپنتا نیکنام در دستور کار جلسه 30 تیرماه مجمع قرار دارد و بهتر است رئیس جمهور و سایر اعضایی که در این موضوع نظراتی دارند، در جلسه حاضر باشند و فعالانه در مباحث شرکت کنند.

مصباحی مقدم با ابراز تاسف از مواضع برخی افراد که اطلاع کافی از روند بررسی ها در مجمع ندارند، گفت: این قبیل اظهارات و اختلاف افکنی ها که با هدف دلسرد کردن مردم و اقلیت های محترم انجام می شود راه به جایی نخواهد برد.ژ

منبع: سایت مجمع تشخیص مصلحت نظام

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها