کد خبر: 220889
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۳:۰۱:۰۰
| |

سید محمدعلی آل‌هاشم:

دشمنان برای وارونه جلوه دادن خدمات 40 ساله انقلاب، تلاش می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که دشمن مترصد فرصت برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: از ماه‌ها پیش جبهه غربی عربی استکبار با طرح‌ریزی اقدامات مذبوحانه در تلاش هستند خدمات 40 ساله انقلاب اسلامی را وارونه جلوه داده و با موج‌سواری بر مشکلات به حق صنفی مردم نارضایتی‌ها را به آشوب‌های خیابانی تبدیل کنند.

دشمنان برای وارونه جلوه دادن خدمات 40 ساله انقلاب، تلاش می‌کنند
کد خبر: 220889
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۳:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سید محمدعلی آل هاشم در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبری چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی افزود: طی چهار دهه گذشته، خدمات ارزشمندی در حوزه‌های مختلف عمرانی، توسعه و آبادانی کشور انجام شده و زیرساخت‌های علمی، آموزشی، پزشکی، درمانی و بسیاری از بخش های دیگر فراهم شده است.

او با بیان این‌که رسانه‌ها به ویژه صداوسیما باید با نگاهی هنرمندانه خدمات نظام را تشریح کنند، گفت: برای بیان این خدمات ارزشمند نباید به زمان و هفته‌ای خاص معطوف بود بلکه باید در طول سال با محوریت راهبردهای اقتصادی و فرهنگی کشور عملکرد دستگاه‌های مختلف اجرایی را برای مردم تشریح کنیم.

او گفت: برای خنثی کردن توطئه‌های مذبوحانه استکبار که در تلاش هست عملکرد 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی را وارونه جلوه دهد، همه نهادها و سازمان‌ها با حضور در مقابل دوربین‌های صداوسیما عملکرد این چهار دهه را تشریح کنند.

آل هاشم خطاب به مسئولان گفت: آخرین اطلاعات و آمار سازمان‌ها را در اختیار ستاد نمازجمعه قرار دهید تا در خطبه‌های نمازجمعه این عملکردها به نمازگزاران گفته شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها