اعتمادآنلاین گزارش می‌دهد؛

آل‌اشپورت اسپانسر توپ‌های لیگ هجدهم می‌شود+ جزییات قرارداد

آل‌اشپورت برند ورزشی آلمانی، اسپانسر توپ‌های فصل جدید فوتبال ایران خواهد شد.

آل‌اشپورت اسپانسر توپ‌های لیگ هجدهم می‌شود+ جزییات قرارداد
کد خبر: 220949
|
۱۳۹۷/۰۴/۳۱ ۱۵:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فصل جدید فوتبال ایران این هفته، با برگزاری دیدار پرسپولیس- پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد آغاز می‌شود. طبق خبرهای رسیده به اعتمادآنلاین آل‌اشپورت برند ورزشی آلمانی، اسپانسر توپ‌های فصل جدید فوتبال ایران خواهد شد.

آل‌اشپورت سابقه اسپانسری توپ‌های لیگ شانزدهم را هم دارد. در آن فصل بازیکنان از توپ‌های این کمپانی رضایت نداشتند و به همین خاطر فدراسیون فوتبال قراردادش را با این شرکت فسخ کرد تا دربی‌استار توپ‌های فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران را تأمین کند. حالا با اعمال تحریم‌های جدید آمریکا این برند ورزشی تمایلی به ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال ایران ندارد و همین موضوع باعث شده تا فدراسیون دوباره به آل‌اشپورت نزدیک شود.

نحوه قرارداد فدراسیون فوتبال با آل اشپورت

به گزارش اعتمادآنلاین؛ قرارداد فدراسیون فوتبال با این برند آلمانی این‌گونه خواهد بود که آل‌اشپورت 1000 توپ را به‌صورت رایگان در اختیار فدراسیون قرار می‌دهد و 1000 توپ را هم با تخفیف 50 درصد می‌فروشد.

قیمت هر توپ با تخفیف 50 درصدی، 55 یورو خواهد بود. البته فدراسیون فوتبال از آل‌اشپورت تضمین گرفته که تمام توپ‌هایی که در اختیار فوتبال ایران قرار می‌گیرید درجه یک و با بهترین کیفیت باشد و در غیر این صورت قرارداد همکاری لغو خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها