کد خبر: 221067
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۱:۰۱:۰۰
| |

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری اعلام کرد:

تعطیلی 27 شرکت حمل‌ونقل متخلف

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران گفت: 27 شرکت حمل‌ونقل متخلف در استان­ تهران تعطیل شد.

تعطیلی 27 شرکت حمل‌ونقل متخلف
کد خبر: 221067
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۱:۰۱:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدحسن کلهری معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران درباره رفع مشکلات رانندگان گفت: مشکلات رانندگان متنوع و زیاد بود و در 2 ماه اخیر که این مشکلات مطرح شد، نمایندگان رانندگان، روسای انجمن‌های صنفی و کانون با مسئولان رده‌های مختلف سازمان راهداری و حتی وزیر راه و شهرسازی دیدار داشتند و مشکلات خود را مطرح کردند.

وی گفت: خیلی از مواردی که در این مدت قابل پیگیری بود، پیگیری شده و به نتیجه نیز رسید­که یکی از این موارد برخورد با تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل در دریافت کمیسیون اضافه بود ­برخورد جدی با آنها در کمیسیون حمل‌ونقل استان تهران و در سطح کشور صورت گرفت.

وی گفت: اضافه کمیسیون‌هایی که شرکت‌های متخلف حمل‌ونقل دریافت می‌کردند تا حد زیادی کنترل شده که بر این اساس 27 شرکت متخلف تعطیل و 57 شرکت نیز جریمه شدند که برخوردی با این وسعت با شرکت‌های متخلف در طول 2 ماه بی‌سابقه بوده است.­

کلهر درباره مشکلات گرانی و کمبود لاستیک نیز بیان کرد: یکی از مطالبات رانندگان موضوع کمبود لاستیک آن‌ها بود که در حال پیگیری است و ­امروز به پایانه بار استان تهران یک کامیون لاستیک وارد و دپو می‌شود و پس‌از آن مراحل صدور حواله آغاز و به رانندگان تحویل داده شود.

وی افزود: بر این اساس لاستیک با نرخ دولتی و مناسب در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد که بخش اصلی این موضوع بر عهده اتحادیه انجمن‌های واردکنندگان لاستیک است و هماهنگی این موضوع تنها بر عهده راهداری است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران درباره تأثیر حضور مسئولان سازمان راهداری بین رانندگان در کاهش مشکلات این قشر گفت: اینکه مسئولان به‌صورت مستقیم صحبت‌ها و مشکلات را از رانندگان بشنوند، دید آن‌ها را نسبت به مشکلات رانندگان باز می‌کند و روی آن‌ها اثر مثبت روانی می‌گذارد که مسئولان بدون واسطه صحبت‌ها و مشکلات آن‌ها را می‌شنوند در اجرا و حل مسائل نیز تأثیر خود را خواهد گذاشت.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران افزود: افزایش نرخ کرایه حمل نیز یکی از مهم‌ترین مطالبات رانندگان بود که در کل کشور حدود 20 درصد به نرخ کرایه حمل اضافه شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها