کد خبر: 221157
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۵:۲۰:۰۰
| |

سهیل بیرقی، کارگردان فیلم «عرق سرد» در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین:

بارها اعلام کرده‌ام فیلم «عرق سرد» درباره هیچ ورزشکار مشخصی نیست/ این فیلم هیچ ارتباطی به شخص نیلوفر اردلان ندارد/ «عرق سرد» درباره یک مجموعه ورزشکار است

سهیل بیرقی گفت: «بارها اعلام کرده‌ام که فیلم «عرق سرد» درباره هیچ ورزشکار مشخصی نیست و هیچ ارتباطی به شخص نیلوفر اردلان ندارد. اتفاقا بارها با نیلوفر اردلان صحبت کرده‌ام و به او گفته‌ام که من حاضرم با هر کسی که شما را به خاطر این فیلم ممنوع‌الفعالیت کرده روبرو شوم و توضیح دهم این فیلم هیچ ارتباطی به شخص شما ندارد.»

بارها اعلام کرده‌ام فیلم «عرق سرد» درباره هیچ ورزشکار مشخصی نیست/ این فیلم هیچ ارتباطی به شخص نیلوفر اردلان ندارد/ «عرق سرد» درباره یک مجموعه ورزشکار است
کد خبر: 221157
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۵:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلم «عرق سرد» ساخته سهیل بیرقی در سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد. مضمون این فیلم درباره ورزشکارانی است که به دلیل مشکلات خانوادگی وعدم اجازه همسر نمی‌توانند برای مسابقات از کشور خارج شوند و در مجامع بین‌المللی به عنوان نماینده ایران حاضر شوند. بسیاری این گمانه‌زنی را مطرح کردند که سوژه و داستان این فیلم نیلوفر اردلان، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال زنان ایران است و همین گمانه‌زنی‌ها مشکلاتی را برای این ورزشکار به وجود آورد. سهیل بیرقی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره موضوع فیلم و ارتباط آن با نیلوفر اردلان توضیحاتی ارائه داد.

سهیل بیرقی، کارگردان فیلم «عرق سرد» درباره این فیلم و سوژه آن به اعتمادآنلاین گفت: «بارها اعلام کرده‌ام که فیلم «عرق سرد» درباره هیچ ورزشکار مشخصی نیست و هیچ ارتباطی به شخص نیلوفر اردلان ندارد. اتفاقا بارها با نیلوفر اردلان صحبت کرده‌ام و به او گفته‌ام که من حاضرم با هر کسی که شما را به خاطر این فیلم ممنوع‌الفعالیت کرده روبرو شوم و توضیح دهم این فیلم هیچ ارتباطی به شخص شما ندارد. اتفاقا نیلوفر اردلان قرار بود به من خبر دهد تا با دوستانی که این تصمیم را گرفته‌اند صحبت کنیم، اما چنین قراری گذاشته نشد.»

بیرقی در پایان گفت: «فیلم «عرق سرد» درباره یک مجموعه ورزشکار است که به دلیل مشکلاتی که داشتند نتوانستند از کشور خارج شوند. ما در این فیلم به صورت مشخص درباه شخص خاصی صحبت نمی‌کنیم. حتی به نیلوفر اردلان هم گفتم که با من به وزارت ارشاد بیاید تا صحت این موضوع روشن شود. باز هم می‌گویم به عنوان کارگردان اثر، حاضرم در هر جا که نیاز به توضیح است حاضر شوم و درباره این فیلم و مضمون آن توضیح دهم.»

گزارش اعتمادآنلاین از دردسر این روزهای نیلوفر اردلان، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال زنان ایران را اینجا بخوانید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها