کد خبر: 221460
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۱۷:۰۳:۰۰
| |

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:

دولت نگاه ویژه‌ای به رفع معضل حاشیه نشینی دارد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت نگاه ویژه‌ای به رفع معضل حاشیه نشینی دارد.

دولت نگاه ویژه‌ای به رفع معضل حاشیه نشینی دارد
کد خبر: 221460
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ۱۷:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی ظهر امروز سه شنبه در بازدید از مناطق حاشیه نشین تبریز گفت: 600 واحد مسکونی در زمینی به مساحت بیش از 14 هزار مترمربع در شهرک اندیشه تبریز برای جایگزینی واحدهای مسکونی واقع در بافت فرسوده و حاشیه‌نشین درحال احداث است.

وی همچنین با بیان اینکه تبریز تعداد زیادی حاشیه نشین دارد و شهرداری تبریز درتلاش است تا در کنار دولت این موضوع را حل کند؛ ادامه داد: طرح بازآفرینی شهری در تبریز آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه حدود 350 هزار نفر در بافت فرسوده تبریز زندگی می کنند، گفت: بازسازی و احداث واحدهای جایگزین در اولویت کاری دولت دوازدهم قرار گرفته است.

خدابخش با تاکید بر اینکه اصلاح بافت فرسوده و بافت حاشیه نشین شهری در تبریز اولویت کاری است، افزود: قدم های بزرگی در راستای اصلاح بافت فرسوده و حاشیه نشینی تبریز صورت می گیرد که امیدواریم با رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه این مسأله، بتوانیم با این معضل شهری مقابله کنیم.

وی همچنین ابراز داشت: خوشبختانه 175 واحد مسکونی به حاشیه‌ نشینان تبریز تحویل داده شده است. هزار واحد مسکونی دیگر نیز باید در این شهر احداث شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها