کد خبر: 221711
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۴:۲۹:۰۰
| |

دبیرکل حزب‌الله الغالبون مطرح کرد:

پاسخ تهدیدات ترامپ علیه ایران را می‌دهیم/ گوش به فرمان رهبر ایران هستیم

دبیرکل حزب‌الله الغالبون تهدیدات اخیر ترامپ علیه ایران را مورداشاره قرار داد و گفت: حزب‌الله غالبون با تمام قوا و توان خود در برابر تهدیدات آمریکایی‌ها ایستادگی و پاسخ تهدیدات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا را می‌دهد.

پاسخ تهدیدات ترامپ علیه ایران را می‌دهیم/ گوش به فرمان رهبر ایران هستیم
کد خبر: 221711
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۴:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| شیخ محمدناصری دبیرکل حزب‌الله الغالبون ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تاریخچه فعالیت حزب‌الله غالبون اظهار داشت: هم‌زمان با جنگ آمریکا علیه عراق فعالیت خود را آغاز و توانستیم آمریکایی‌ها را از کشور خود خارج و دست آن‌ها را از شهرهای مذهبی عراق کوتاه کنیم.

وی تهدیدات اخیر ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران را مورداشاره قرار داد و گفت: حزب‌الله غالبون با تمام قوا و توان خود در برابر تهدیدات آمریکایی‌ها ایستادگی و پاسخ تهدیدات ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا را می‌دهد.

دبیرکل حزب‌الله الغالبون عراق ابراز کرد: همکاری حزب به دلیل عنایات و حمایت‌های آیت‌الله خامنه‌ای و کشور ایران نسبت به مردم و کشور عراق بوده و این اتحاد به خاطر آن است که بتوانیم دست استکبار و ایادی آن را از منطقه کوتاه کرده و پاسخی به نشست‌های عربی ضد ایران داده باشیم.

ناصری تأکید کرد: این حزب زیر سایه ولایت‌فقیه در حال آماده‌باش بوده و منتظر دستور امر ولی‌فقیه زمان خود هستیم از طرف دیگر باید جواب خوبی‌های نظام اسلامی ایران را با ایستادگی خود بدهیم، همچنین جمهوری اسلامی ایران همچون کوه در برابر دشمنان ایستاده و اگر آمریکا بخواهد با ایران بجنگد قطع یقین شکست خواهد خورد.

وی پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران را مورداشاره قرار داد و ابراز کرد: در زمانی که جیمی کارتر ایران اسلامی را تهدید می‌کرد، جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام راحل توانست در برابر آمریکایی‌ها بایستد، در زمان هشت سال جنگ تحمیلی هم که اکثر کشورها علیه ایران اقدام می‌کردند دست‌به‌دست صدام گذاشته و همه علیه این کشور بودند اما با رهبری داعیانه امام خمینی(ره) در این جنگ پیروز شدند.

دبیرکل حزب‌الله الغالبون عراق ادامه داد: بعد از جنگ 8 ساله علیه ایران، جمهوری اسلامی ایران به همه عالم اعلام کرد با دست‌خالی توانسته‌اند علیه صدام پیروز شوند، و امروز دیگر اثری از صدام نیست و تا ما زنده هستیم هیچ‌گاه آمریکا غلطی نمی‌تواند علیه جمهوری اسلامی ایران کند.

ناصری با اشاره به دخالت‌های نظامی آمریکا و پاسخ حزب‌الله غالبون به دسیسه افکنی‌های آنان گفت: آمریکایی‌ها به بهانه همکاری و بیرون کردن داعش، با عراقی‌ها همکاری کردند اما بدانند آن‌ها به‌زودی از منطقه و عراق خارج خواهند شد.

وی با بیان منفعت‌طلبی و دخالت‌های آمریکایی‌ها در منطقه تصریح کرد: مقصر اصلی تمامی خون‌هایی که در منطقه ریخته شده آمریکا بوده و این کشور هیچ‌وقت به فکر عراق و سایر کشورهای منطقه نبوده و نیست و تنها به فکر منافع خودشان هستند.

دبیرکل حزب‌الله الغالبون عراق با بیان فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این حزب اذعان کرد: از نظر نظامی در جنگ با داعش بودیم، و نیروهای حزب غالبون علیه داعش و دشمنان اسلام در حال جنگ هستند، همچنین آماده هرگونه مقابله با دشمنان خود هستیم.

ناصری اظهار داشت: حزب‌الله غالبون به دنبال آن است که پاسخ حمایت‌های معنوی جمهوری اسلامی ایران را بدهد، ایران کمک مادی به حزب نداشته و تمام حمایت‌ها معنوی بوده است، بنابراین به دنبال پاسخگویی به محبت‌های امام راحل و آیت‌الله خامنه‌ای در دوران کنونی هستیم.

وی عنوان کرد: حزب‌الله غالبون بیش از 4 هزار نیروی فعال در عراق دارد، همچنین این تشکل 53 شهید، 123 جانباز و 4 مفقودالاثر را تقدیم خط ولایت‌فقیه کرده است.

ناصری خاطرنشان کرد: در حال آماده‌باش کامل برای دفاع از عتبات مقدسه در عراق و سوریه هستیم، برای دفاع از مردم سوریه و عراق از هیچ کوششی دریغ نکرده و تا پای جان ایستاده‌ایم، همچنین حزب جواب حملات آمریکایی‌ها به پایگاه‌های حشدالشعبی را خواهند داد و انتقام خون شهدا را از آنان خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها