کد خبر: 222251
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۳:۳۶:۰۰
| |

واکنش دالیچ به تمدید قرارداد با تیم ملی کرواسی

سرمربی تیم ملی کرواسی درباره آخرین وضعیت خود و افتخاری که در جام جهانی به دست آورد به صحبت پرداخت.

واکنش دالیچ به تمدید قرارداد با تیم ملی کرواسی
کد خبر: 222251
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۳:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| زلاتکو دالیچ سرمربی 51 ساله که توانست کرواسی را به بزرگ‌ترین افتخار تاریخ فوتبال خود برساند، در حال حاضر در کشور خود حضور دارد و تصمیمی درباره آینده خود نگرفته است.

دالیچ درباره افتخار بزرگی که کروات‌ها در جام جهانی به دست آوردند گفت: هنوز کاملا نمی‌دانم در اطراف من چه خبر است و ما در جام جهانی چه کار بزرگی انجام دادیم! من آدم مثبت اندیشی هستم ولی اصلا فکرش را هم نمی‌کردم به این افتخار بزرگ دست یابیم. وقتی به ذهنم رجوع می‌کنم تنها به دیدار نخست برابر نیجریه فکر می‌کنم. برای ما صعود از گروه افتخار بزرگی بود؛ جایی که در چند دوره اخیر ناکام بودیم و نتوانستیم به آن دست یابیم. بازیکنان من بازی به بازی قوی‌تر شدند. آنها شرایطی را ایجاد کردند که کل مردم کرواسی به آن افتخار کردند و به خیابان‌ها ریختند.

او در پاسخ به این سوال که از عکس گرفتن و امضا دادن بعد از نایب قهرمانی در جام جهانی خسته شده است یا خیر گفت: من حق خسته شدن از عکس گرفتن و امضا دادن ندارم چون من هم یکی از این افراد هستم. این هواداران و مردم در طول جام جهانی حمایت زیادی از تیم کردند.

دالیچ در نهایت در پاسخ به این سوال که آیا تا جام جهانی بعدی هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت یا گفت: من فعلا در تعطیلات هستم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها