بوی نامطبوع فاضلاب مناطق غربی یاسوج را فرا گرفته است

بوی بد فاضلاب مردم مناطق غربی یاسوج شامل شرف آبادها، شهرک امام علی(ع) و شهرک امام حسین(ع)، دولت آباد و ...را به ستوه آورده است.

بوی نامطبوع فاضلاب مناطق غربی یاسوج را فرا گرفته است
کد خبر: 222330
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ۱۶:۵۱:۰۰

اعتمادآنلاین| در ماه‌های اخیر بوی بد فاضلاب در برخی مناطق یاسوج شامل شرف آبادها، شهرک امام علی(ع) و شهرک امام حسین(ع)، دولت آباد و ...به دلیل تخلیه تانکرهای لجن‌کش و جمع‌آوری آب‌های سطحی و فاضلاب جداول و رهاسازی آن‌ها در پایین دست مردم این مناطق را کلافه کرده است.

محمود دمیا مدیر دفتر نظارت بر طرح‌های فاضلاب شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتشار برخی اخبار در رسانه‌ها و فضای مجازی در مورد بوی نامطبوع در برخی مناطق شهر یاسوج گفت: این بوی بد ارتباط با تصفیه خانه فاضلاب ندارد.

محمود دمیا افزود: بخشی از این بو مربوط به تخلیه لجن تانکرهای حمل فاضلاب منازل به منهول‌های زیر شهرک‌ها هستند که سبب اختلال جدی در فرایند تصفیه خانه می‌شوند.

دمیا تاکید کرد: بخش مهم تر مربوط به همین جداول جمع آوری آب‌های سطحی پایین دست شهرک‌ها بوده که حالت سپتیک شده و تولید بو می‌‌کند.

وی از برگزاری نشست‌های مختلف توسط دستگاه‌های استانی و شهرستان برای این وضعیت خبر داد و اظهار داشت: فرمانداری و محیط زیست، پیگیر تعیین محل تخلیه و دفن لجن تانکرهای حمل فاضلاب تخلیه شده از چاههای جذبی منازل هستند.

مدیر دفتر نظارت بر طرح‌های فاضلاب شرکت آبفای استان خاطرنشان کرد: شهرداری و معاونت عمرانی استانداری نیز پیگیر تخصیص اعتبار برای اجرای ادامه کانال بتنی جمع آوری جوی‌ها و آبهای سطحی از زیر شهرک‌ها هستند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها