کد خبر: 222797
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۴:۰۵:۰۰
| |

حجاج اردبیلی نیمه دوم مرداد اعزام می‌شوند

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده حجاج استان در نیمه دوم مردادماه در قالب 6 کاروان به سفر حج اعزام می‌شوند که تمامی افراد این کاروان‌ها واکسینه شده‌اند.

حجاج اردبیلی نیمه دوم مرداد اعزام می‌شوند
کد خبر: 222797
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۴:۰۵:۰۰

اعتمادآنلاین| داود هادی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: 900 نفر از زائران حج در استان اردبیل در مقابل بیماری مننژیت واکسیناسیون شدند تا نگرانی در زمینه ابتلای حجاج به این بیماری در سفر حج وجود نداشته باشد.

این واکسیناسیون در درمانگاه هلال احمر اردبیل انجام شد که در زمینه انجام این واکسیناسیون اطلاع‌رسانی‌های لازم به کاروان‌های اعزامی از استان انجام شده بود تا نسبت به این امر اقدام کنند.

وی بیان کرد: واکسن مننژیت تا دو سال بدن را در مقابل این بیماری ایمن‌سازی می‌کند که تلاش و جدیت بر این است تا با واکسیناسیون حجاج بتوانیم آنها را در سفر حج از ابتلا به بیماری در امان نگه داریم و دغدغه‌ای در این زمینه وجود نداشته باشد. علاوه بر مرکز استان برای دسترسی آسان و رفاه حال حجاج، اکیپ‌های واکسیناسیون به شهرستان‌ها نیز اعزام شده و نسبت به واکسیناسیون اقدام کرده‌اند تا با این اقدامات بتوانیم تمامی حجاج را واکسینه کنیم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در کنار واکسیناسیون، معاینات و آرمایشات مختلف پزشکی نیز از حجاج انجام شده تا در طول این سفر معنوی با مشکل و بیماری مواجه نشده و بتوانند اعمال حج را در سلامت انجام دهند. همچنین براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده حجاج استان در نیمه دوم مردادماه در قالب 6 کاروان به سفر حج اعزام می‌شوند که تمامی افراد این کاروان‌ها واکسینه شده‌اند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها