کد خبر: 222836
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۶:۳۰:۰۰
| |

محمدرضا عارف، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس:

دانشگاه باید مرجع رسیدگی به رفتار دانشجوی خاطی باشد/ به حل مشکل دانشجویان بازداشتی امیدوارم

محمدرضا عارف، رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره وضعیت دانشجویان بازداشت شده گفت: مسائل داخل دانشگاه باید توسط مدیریت دانشگاه و آیین‌نامه‌های داخلی دانشگاه اداره شود.

دانشگاه باید مرجع رسیدگی به رفتار دانشجوی خاطی باشد/ به حل مشکل دانشجویان بازداشتی امیدوارم
کد خبر: 222836
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۶:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری مشکل دانشجویان بازداشتی، گفت: توصیه کلی ما در جلسه با وزیر علوم و معاون وزیر اطلاعات این بود که مسائل داخل دانشگاه توسط مدیریت دانشگاه و نهادهای قانونی و آیین‌نامه‌های داخلی دانشگاه اداره شود که در حال حاضر نیز به همین سمت می‌رویم تا در صورت نیاز دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام دهد؛ در صورتی که دانشجو خطایی انجام داد باید دانشگاه مبنا قرار گیرد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: صحبت‌ها و پیگیری‌هایی برای حل مشکل دانشجویان بازداشتی از قبل شده بود که امیدوارم این مسئله هرچه سریعتر ساماندهی شده و مشکلات تا پیش از شروع سال تحصیلی حل شود؛ آقای غلامی وزیر علوم پیگیری‌های بسیاری در این مورد دارند.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از همکاری قوه قضاییه برای حل مشکل دانشجویان بازداشتی، عنوان کرد: نهادهای قضایی همکاری خوبی در این زمینه داشته‌اند و امیدوارم این روند که در حال انجام است به نتیجه خوب، دلخواه و مود قبولی برسد؛ به حل مشکل دانشجویان بازداشتی امیدوارم.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها