کد خبر: 222855
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۷:۲۸:۰۰
| |

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز اعلام کرد:

انبارهای غیرمجازی که در البرز مثل قارچ سبز شده‌اند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از کشف یک انبار داروی غیرمجاز در کرج خبر داد و گفت: ارزش داروهای موجود در این انبار بین دو تا سه میلیارد تومان برآورد می‌شود.

انبارهای غیرمجازی که در البرز مثل قارچ سبز شده‌اند
کد خبر: 222855
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۸ ۱۷:۲۸:۰۰

اعتمادآنلاین| علی‌اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز اظهار کرد: پس از کشف یک انبار داروی تاریخ مصرف گذشته در خلج‌آباد با یک میلیارد تومان دارو، یک انبار دیگر نیز در حوالی کلاک کشف شد.

مختاری با بیان اینکه ارزش داروهای موجود در این انبار بین دو تا سه میلیارد تومان برآورد می‌شود افزود: بسیاری از این داروها تاریخ مصرف گذشته است.

وی خاطرنشان کرد: متخلفان این داروها را به صورت غیرمجاز از شبکه دارویی خارج و با تغییر برچسب و تاریخ مصرف به بازار عرضه و یا به خارج از کشور قاچاق می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون این سومین انبار دارویی است که در استان البرز کشف شده است.

مختاری در ادامه از احضار مدیرعامل یک کارخانه سیمان در استان خبر داد و گفت: این کارخانه قیمت سیمان را به صورت غیرقانونی افزایش داده است و به همین دلیل مدیرعامل آن به تعزیرات حکومتی احضار شد.

وی اضافه کرد: مدیرعامل کارخانه افزایش قیمت در سیمان تولیدی را تکذیب کرده اما فاکتورهایی از کارخانه موجود است که از افزایش غیرقانونی محصولات حکایت دارد. اگر مابه‌التفاوت محصولات فروخته شده بازگشت داده شود و قیمت محصولات به قبل بازگردد در مجازات متخلفان تخفیف قائل خواهیم شد.

مختاری با بیان اینکه نرخ سیمان باید به تصویب سازمان حمایت از مصرف کنندگان کشور برسد گفت: هیچ انجمن و سندیکایی مجاز به نرخ‌گذاری نیست.

منبع:‌ ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها