علیرضا فغانی، داور بین‌المللی فوتبال در گفت‌وگوی ویدئویی با اعتمادآنلاین:

در مراسم برترین‌های فوتبال شأن داوری حفظ نشد/ در جام جهانی افتخار فوتبال آسیا شدیم/ هرگز نگفتم از ایران می‌روم/ جوانان با استعدادی داریم که می‌توانند پرچم داوری را بالا نگه دارند/ فدراسیون تنها یک سکه به عنوان پاداش به تیم داوری ایران داد/ شاید در جام جها

علیرضا فغانی نه‌تنها بهترین داور فوتبال ایران بلکه بدون تردید با اختلاف بهترین داور فوتبال آسیا است، داوری که به خواست پدرش فوتبال را رها کرد و به جرگه داوران پیوست. فغانی سابقه بازی در لیگ دو فوتبال ایران را هم دارد و در تیم‌هایی چون نیروی زمینی و بانک ملی عضویت داشته است.

حجم ویدیو: 79.62M | مدت زمان ویدیو: 00:40:43 دانلود ویدیو
کد خبر: 223208
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۲:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد حمیدی: برای دیدار با فغانی، در یکی از روزهای گرم مردادماه راهی شهرری شدیم. فغانی که خودش بزرگ‌شده شهرری است حالا مسئول تربیت‌بدنی شهرداری منطقه 20 است. یکی از کارکنان تربیت‌بدنی شهرداری منطقه 20 در خصوص فغانی می‌گوید: او برای این محله و جوانانش منشأ خیر بوده است. زودتر از همه وارد مجموعه می‌شود و دیرتر از باقی کارکنان اینجا را ترک می‌کند.

فغانی علاقه‌مند به شناست و اوقات فراغتش را صرف خواندن کتب درسی و فیلم سینمایی می‌کند. او در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین از ناراحتی‌هایش از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران می‌گوید و معتقد است در جشن برترین‌های فوتبال ایران شأن داوری حفظ نشد. او اعتقاد دارد جوانان بااستعدادی در داوری ایران حضور دارند و می‌توانند پرچم داوری ایران را بالا نگه دارند. در ادامه گفت‌وگوی تصویری اعتمادآنلاین با علیرضا فغانی را ببینید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها