حمید هیراد: خیلی‌ها تلاش می‌کنند که من دیگر اینجا نباشم

حمید هیراد در کنسرت شامگاه گذشته‌اش، سه‌شنبه نهم مرداد، پس از شائبه پلی‌بک بودن کنسرت 25 تیرش گفت: خیلی‌ها تلاش می‌کنند که من دیگر اینجا نباشم.

حمید هیراد: خیلی‌ها تلاش می‌کنند که من دیگر اینجا نباشم
کد خبر: 223216
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۱:۴۹:۰۰

اعتمادآنلاین| کنسرت حمید هیراد شب گذشته، سه‌شنبه نهم مرداد طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد. او پس از حاشیه‌هایی که در هفته‌های اخیر به واسطه شائبه پلی‌بک بودن اجرایش در تاریخ 25 تیر در شیراز به وجود آمده بود، از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و منتقدان حوزه موسیقی دعوت کرده بود تا با حضور در این اجرا در این مورد قضاوت کنند.

هیراد در بخشی از کنسرتش خطاب به حاضران گفت: خیلی‌ها تلاش می‌کنند که من دیگر این جا نباشم. کمی مهربان باشیم و عشق بورزیم. بدی‌ها را کنار بگذاریم. کسی از فردا و یک ساعت بعد خود خبر ندارد. تا زمانی که زنده‌ایم، خوبی کنیم. اهل دورویی و خودنمایی نیستم. در این دو سال مرا شناخته‌اید. این صدا و تن برای من نیست برای کسی است که آفریدگار است. خودش می‌داند چگونه راهنمایی کند. به افتخار خدای‌مان.

در این کنسرت پدر و مادر حمید هیراد نیز حضور داشتند. او در مورد حضور آن‌ها در اجرایش گفت: با خودم عهد بسته‌ام که هر جایی می‌روم این حرف را بزنم، چقدر خوب است که مقیاس اندازه‌گیری انسانیت‌مان پول، مقام و شهرت نباشد. خداوند برای مقیاس انسانیت‌مان چنین چیزی قرار نداده است. یک شانه هست، یک مرد هست. معنای واقعی مرد که وقتی از همه دنیا بریدید، پناهتان می‌شود. در شادی‌ها و در غم‌هایتان به تنها کسی که فکر می‌کنید همین انسان و همین فرشته است. نام زیبایش را می‌برم؛ به اندازه دینی که به گردن‌مان دارد برایش دست بزنیم؛ به افتخار پدرهایمان.

هیراد در مورد مادرش هم گفت: فرشته‌ای هست که هیچ وقت در زندگی‌مان تکرار نمی‌شود، اگر دوستش دارید صبح که از خواب بیدار می‌شوید، دستش را ببوسید، پایش را ببوسید. به افتخار مادرهایمان.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها