نماینده دامغان در مجلس اعلام کرد:

مجوز ایجاد گمرک دامغان صادر شد/ احداث 3 کارخانه بزرگ

نماینده دامغان در مجلس، بابیان اینکه مجوز ایجاد گمرک این شهرستان صادر شده است، گفت: این زیرساخت به توسعه اقتصادی مردم منطقه کمک شایانی می‌کند.

مجوز ایجاد گمرک دامغان صادر شد/ احداث 3 کارخانه بزرگ
کد خبر: 223321
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۸:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ابوالفضل حسن بیگینماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به صدور مجوز گمرک دامغان، بیان کرد: این طرح می‌تواند در حوزه صادرات محصولات به‌خصوص ظرفیت‌هایی مانند پسته در کنار منطقه ویژه اقتصادی که آن نیز مراحل اخذ مجوز را با موفقیت به پایان رسانده، نقش‌آفرینی خوبی داشته باشد.

وی افزود: در کنار گمرک، منطقه آزاد اقتصادی دامغان نیز در زمینی به مساحت یک هزار هکتار و با مشارکت بخش خصوصی ساخته می‌شود که در فاز نخست سه کارخانه با اشتغال یک هزار و 600 نفر در آن بنا خواهد شد که این طرح نیز می‌تواند تأثیر بسزایی در توسعه این شهرستان داشته باشد.

استخر کارگران نیازمند 2میلیارد تومان اعتبار

عضو خانه ملت در ادامه گفت: دامغان برای توسعه نیازمند پنج هزار میلیارد تومان اعتبار است و ازآنجاکه نهضت جوان‌سازی مدیران استان سمنان با سهم 75 درصدی جوانان در مدیریت دامغان همراه شده، امیدواریم بتوانیم رشد و توسعه این خطه را تسریع کنیم.

حسن بیگی بابیان اینکه 20 روستای دامغان دارای شورای اسلامی و دهیاری شدند، ابراز کرد: نگاه ما به توسعه می‌بایست نگاهی همه‌جانبه باشد که در این حوزه خوشبختانه شاهد تخصیص شش میلیارد و 200 میلیون تومان به دهیاری‌های شهرستان بوده‌ایم.

وی در پاسخ به سوالی با موضوع طرح های قابل افتتاح دامغان، تاکید کرد: استخر سرپوشیده دامغان برای تکمیل شدن نیازمند دو میلیارد تومان اعتبار است که امیدواریم به زودی بتوانیم این زیرساخت ورزشی، تفریحی را آماده استفاده عموم کنیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها