رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

کار نمایندگان تنیس ایران در بازی های آسیایی سخت است

رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان این که در 20 سال گذشته هیچ بازیکن غیرآسیایی مدال المپیک این رشته را بدست نیاورده است، گفت: تجمع قهرمانان جهان و المپیک تنیس روی میز در آسیاست و این موضوع کار بازیکنان ملی پوش ایران را در بازی های آسیایی سخت می کند.

کار نمایندگان تنیس ایران در بازی های آسیایی سخت است
کد خبر: 223529
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۲ ۰۹:۵۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مهرداد علیقارداشی ئیس فدراسیون تنیس روی میز درباره آخرین روند تمرینی ملی پوشان تنیس روی میز قبل از اعزام به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: بر اساس اظهارات و گزارش های اعضای کادر فنی، مردان و زنان ملی پوش به خوبی در حال تمرین هستند و امیدواریم بتوانند بازی های خوب خود را در بازی های آسیایی ارائه دهند.


هم اکنون اعضای تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران متشکل از افشین نوروزی (کاپیتان)، نیما و نوشاد عالمیان و امین احمدیان به همراه جمال لطف الله نسبی در اردوی مجارستان به سر می برند و قرار است روز 17 مرداد ماه به تهران بازگردند. مرحله بعدی اردوی این تیم قبل از اعزام به بازی های آسیایی 29 مرداد ماه در بابل برگزار خواهد شد.


تیم ملی زنان ایران نیز با ترکیب ندا شهسواری، مهشید اشتری، صبا صفری و مریم صامت در اردوی تهران تمرینات خود را برای حضور پر قدرت در بازی های آسیایی زیر نظر فاطمه کیوانی دنبال می کنند.


رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: گزارشی را برای بازدید وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک از تمرینات تیم ملی در هفته آینده آماده کرده ایم که نشان می دهد در 20 سال گذشته هیچ ورزشکار غیرآسیایی نتوانسته در المپیک در تنیس روی میز مدالی کسب کند.


علیقارداشی افزود: سطح تنیس روی میز در بازی های آسیایی در حد المپیک است، زیرا تمامی حریفان ورزشکاران ایران از کشورهای پیشرفته در این رشته محسوب می شوند.


وی در عین حال خاطرنشان کرد: اگر در جریان مسابقات، روز خوب بازیکنان ایران و روز بد حریفان باشد، احتمال صعود به رده های بالا وجود دارد، هرچند که واقعا کار دشواری است.


رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان این که بازیکنان تنیس روی میز ایران در دو سال گذشته همواره روند رو به رشدی داشته اند، خاطرنشان کرد: روحیه بازیکنان قبل از بازی های آسیایی بسیار بالاست و تلاش کرده ایم تا تمامی امکانات مورد نیاز را برای آنها فراهم کنیم.


هجدهمین دوره بازی های آسیایی از 27 مرداد تا 11 شهریور ماه در 40 رشته، 462 ماده ورزشی و با حضور بیش از 11 هزار ورزشکار از 45 کشور آسیایی در جاکارتا، پالمبانگ و هفت شهر حومه جاکارتا برگزار می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها