کد خبر: 223878
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۶:۵۳:۰۰
| |

نائب رئیس شورای عالی استانها پیشنهاد داد:

ضرورت همکاری شورای عالی استانها با وزارت نیرو در قالب کمیته‌های مشترک

نائب رئیس شورای عالی استانها در دیدار با وزیر نیرو بر رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت قانونی شورای عالی استانها مبنی بر ارائه طرح و لایحه با تشکیل کمیته‌های مشترک بین این شورا و وزارت نیرو تاکید کرد.

ضرورت همکاری شورای عالی استانها با وزارت نیرو در قالب کمیته‌های مشترک
کد خبر: 223878
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۳ ۱۶:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا احمدی نائب رئیس شورای عالی استانها صبح امروز(شنبه) با رضا اردکانیان وزیر نیرو با هدف ایجاد تعامل در جهت رفع مشکلات مبتلابه شورا و شهرداری های سراسر کشور در حوزه وزارت نیرو دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار علیرضا احمدی با اشاره به اهمیت جایگاه شوراهای اسلامی و شورای عالی استانها در قانون اساسی گفت: رفع مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت قانونی شورای عالی استانها مبنی بر ارائه طرح و لایحه با تشکیل کمیته های مشترک بین این شورا و وزارت نیرو امکان پذیر است.

نائب رئیس شورای عالی استانها گستردگی شوراهای اسلامی و حضور اعضای شوراها در دورترین نقاط کشور را از دیگر ظرفیت های شوراها دانست و نقش شوراها را در فرهنگ سازی جهت صرفه جویی آب و برق بسیار مهم دانست.

علیرضااحمدی در ادامه سخنان خود با وزیر نیرو ارتباط نزدیک شورای عالی استانها با وزارت خانه های مختلف را در راستای رفع مشکلات مردم بسیار حائز اهمیت خواند و تاکید کرد که این شورا می تواند در حوزه وزارت نیرو با ارائه طرح و لایحه گام های موثری را برای رفع مشکل آب و برق کشور بردارد.

وی افزود: شورای عالی استانها می تواند با احصا مشکلات آب و برق با همکاری وزارت نیرو، موضوعات را درقالب طرح و لایحه درکمیسیون های تخصصی خود بررسی و جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها، در این جلسه وزیر نیرو نیز گفت: بایستی شوراها در سطح کلان و خرد مشکلات مردم را پیگیری کنند.

نهایتا با توجه به گفت و گو های صورت گرفته میان نائب رئیس شورای عالی استانها و وزیر نیرو مقرر شد در یکی از اجلاس های آتی شورای عالی استانها وزیر نیرو نیز حضور داشته باشد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها