کد خبر: 224669
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۱۵:۵۳:۰۰
| |

معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی اعلام کرد:

ساعت کار ادارات به حالت قبل باز می‌گردد

معاون امور اقتصادی وتوسعه منابع استاندار مرکزی گفت: ساعت کار ادارات استان مرکزی از روز بیستم مردادماه جاری به حالت قبل بازمی‌گردد و دستگاه‌ها از ساعت هفت و 30دقیقه آغاز به کار می‌کنند.

ساعت کار ادارات به حالت قبل باز می‌گردد
کد خبر: 224669
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۱۵:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سعید فرخی معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی در جلسه شورای اداری استان مرکزی که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: به دلیل عبور از روزهای اوج مصرف انرژی، از روز شنبه بیستم مردادماه جاری، ساعت کاری ادارات استان مرکزی که راس ساعت شش و 30دقیقه اعلام شده بود، به حالت قبل بازمی گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی افزود: همچنین در این راستا مدیران دستگاه های استان مکلف شده اند که هزینه های مصرف انرژی را به دستگاه های مربوطه بدون تعویق پرداخت کنند و کاهش 20درصدی مصرف انرژی سالانه را در دستور کار قرار دهند.

فرخی بیان کرد: طبق ارزیابی انجام شده از میزان مصرف انرژی دستگاه های استان نسبت به سال گذشته، مشخص شد که 14 ارگان طی سه ماهه اول امسال مصرف برق خود را به ده درصد قبل رسانده اند که اداره کل بنیاد مسکن و سازمان صنعت و معدن جزو این ارگان ها هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: بخش عمده ای از دیگر دستگاه ها نیز در حوزه مدیریت مصرف انرژی عملکرد نسبتا خوب داشته اند و در این میان دستگاه هایی هم بودند که همچنان مصرف انرژی در آنها بالا بوده است.

وی تصریح کرد: اقداماتی که طی سال جاری در سطح استان به منظور مدیریت مصرف انرژی انجام گرفت، موجب کاهش مصرف روزانه برق به میزان 35مگاوات شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی ادامه داد: باتوجه به اهمیت اصلاح الگوی مصرف در کشور، همزمان با فرارسیدن فصل زمستان، برنامه ریزی برای کنترل مصرف گاز نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها