معاون اجتماعی وزیر بهداشت مطرح کرد:‌

پیام معاون وزیر بهداشت به مناسبت روز خبرنگار

معاون اجتماعی وزیر بهداشت در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار، بر نقش خبرنگاران در گوشزد کردن نقاط ضعف، کمبودها و کاستی‌ها و هم‌رسانی نقاط قوت و دستاوردهای حوزه سلامت، تاکید کرد.

پیام معاون وزیر بهداشت به مناسبت روز خبرنگار
کد خبر: 224675
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۶ ۱۶:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| در متن پیام سید محمدهادی ایازی معاون اجتماعی وزیر بهداشت آمده است:

«سوگند به قلم و آن‌چه می‌نگارد


خبرنگاران، عاملان شفافیت و نگهبانان حقوق مردم و ساختارهای درست و مردم‌سالارند. هر جامعه‌ای که جایگاه این قشر فرهیخته را پاس بدارد، پیماینده مراتب بهبود و مدارج پیشرفت خواهد بود؛ چرا که رسانه‌های گروهی مانع از بروز فساد در سطوح گوناگون به ویژه کلان و در نتیجه بروز بی‌اعتمادی میان مردم و دولت‌ها می‌شوند. خبرنگاران دیده‌بانان جامعه و آیینه‌گردانان شرایط آن هستند و از این راه به عملکرد بهینه سیستم‌ها و ارتقای ساختارها یاری می‌رسانند.


بدون شک، سلامت اجتماعی، عدالت در سلامت و اجتماعی شدن آن که از هدف‌ها و رویکردهای کلان وزارت بهداشت در این دوره است، بدون یاری، دیدبانی و پایش پیگیر آن از سوی اهالی رسانه، به نتیجه شایسته در زمان پیش‌بینی‌شده نخواهد رسید. خبرنگاران با گوشزد کردن نقاط ضعف، کمبودها و کاستی‌ها و هم‌رسانی نقاط قوت و دستاوردهای حوزه سلامت، بیش از بسیاری از افراد و چیزها، در بهبود عملکرد و پیشرفت آن، بازیگر و یاریگر خواهند بود.


خجسته روز خبرنگار را به همه رهروان راستین این راه، شادباش می‌گویم و پیروزی و بهروزی یکایک این بزرگوران را از خداوند لوح و قلم خواستارم.»

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها