کد خبر: 224977
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۷:۳۰:۰۰
| |

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:

اقدامات حوزه تنظیم بازار باید با جدیدت دنبال شود

استاندار خراسان رضوی گفت:باید تمامی اقدامات اجرایی به منظور تنظیم بازار و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی باجدیدت دنبال شود.

اقدامات حوزه تنظیم بازار باید با جدیدت دنبال شود
کد خبر: 224977
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۷ ۱۷:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی اظهار کرد: اقدامات لازم برای کنترل بازار از جمله ذخیره‎سازی کالاهای اساسی، توزیع به موقع، نظارت دقیق و مستمر و برخورد سریع و قاطع با تخلفات باید مرود توجه مسئولان مرتبط با بازار قرار گیرد.

وی افزود: همه اقدامات اجرایی به منظور تنظیم بازار و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی باید منجر به آرامش بازار و تامین رفاه عمومی شود و باید بدانیم تامین نیازهای داخلی در کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم بر صادرات ترجیح دارد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد:در شرایط کنونی که دشمن از اقتصاد و تحریم اقتصادی به عنوان حربه برای تحمیل فشار به مردم استفاده می کند؛ مدیران و کارگزاران باید فراتر از وظائف و مسئولیت های خود برای خنثی کردن این توطئه دشمنان تلاش کنند.

رشیدیان خاطرنشان کرد:تحمیل فشارهای اقتصادی گوناگون از سوی دشمن، ساماندهی وضعیت اقتصادی و معیشت آحاد جامعه به خصوص دهک‎های پایین، دغدغه اساسی و اولویت کاری مجریان دستگاه‎های اجرایی استان است که باید به ان توجه داشته باشند.حل مشکلات راهکار دارد و می توانیم با مدیریت جهادی، همراهی و همکاری تمامی بخش های دولتی، خصوصی و مردم از این شرایط عبور کنیم.

وی با اشاره به درپیش بودن بازگشت حجاج و آغاز ماه محرم که موجب افزایش تقاضا برای مایحتاج عمومی می شود گفت: باید برای ذخیره سازی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم برای مناسبت های پیش رو برنامه ریزی و اقدام لازم انجام شود. همچنین باید به تامین مایحتاج مورد نیاز زائران نیز توجه کرد.

استاندار خراسان رضوی اظهارکرد: در برخی مایحتاج مردم از جمله گوشت سفید و قرمز و نهاده های مرتبط با تولید آن ها به میزان قابل اطمینانی از ذخیره سازی برسیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها