کد خبر: 225099
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۸ ۱۴:۴۲:۰۰
| |

همراهی «سینما هدهد» با مخاطبان جشنواره فیلم کودک

برنامه تلویزیونی «سینما هدهد» در روزهای برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان روانه آنتن شبکه بین المللی هدهد می شود.

همراهی «سینما هدهد» با مخاطبان جشنواره فیلم کودک
کد خبر: 225099
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۸ ۱۴:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، برنامه تلویزیونی «سینما هدهد» از 9 الی 15 شهریور به طور روزانه به پوشش اخبار و رویدادهای سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان می پردازد.

این برنامه ترکیبی (استودیویی - گزارشی) که از شبکه هدهد پخش می شود، در استودیو با مهمانان مختلف جشنواره گفتگوی مفصلی داشته و در بخش گزارشی آیین های افتتاحیه، اختتامیه، کارگاه ها و نشست های تخصصی، نمایش فیلم ها و سایر رویدادهای جشنواره را پوشش می دهد.

آیتم اخبار نیز روزانه به شرح اخبار جشنواره می پردازد و آیتم درحاشیه که حاشیه های ناب جشنواره را پوشش می دهد، از جمله بخش های این برنامه است.

اجرای «سینما هدهد» توسط 2 مجری و یک گزارشگر انجام می شود.

برنامه تلویزیونی «سینما هدهد» برای دومین دوره متوالی است که به جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان می پردازد و سال گذشته با تولید 70 دقیقه برنامه به صورت روزانه، طولانی ترین برنامه جشنواره بود.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد 8 الی 14 شهریور 97 در شهر اصفهان برگزار می شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها