توضیحات آموزش‌ و پرورش درباره اردوی یک مدرسه فوتبال در گرجستان و فوت دو نوجوان

مدیر کل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش درباره اردوی دانش‌آموزان یک مدرسه فوتبال در گرجستان و فوت دو نوجوان توضیحاتی داد.

توضیحات آموزش‌ و پرورش درباره اردوی یک مدرسه فوتبال در گرجستان و فوت دو نوجوان
کد خبر: 225236
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۹ ۱۲:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| 32 بازیکن مدرسه فوتبال آرمان کویر در قالب 2 گروه 20 و 12 نفری همراه توری گردشگری و به بهانه برگزاری اردو راهی گرجستان شدند.در حاشیه این اردو 2 نوجوان یزدی به‌نام‌های «محمدحسین ورمزیار» و «امیر محمد کاربخش» غرق شدند که موضوع در حال بررسی است.

هم‌اکنون در ارتباط با این پرونده دو فرد در ایران و یک نفر در گرجستان بازداشت شده‌اند اما سوال پیش آمده برای افکار عمومی این است، این دو نوجوان که در برخی اخبار از آنها به نام دانش‌آموز یاد شده با مجوز آموزش‌وپرورش به اردو رفته‌اند؟

در همین رابطه حسین بابویی مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش‌وپرورش اظهار کرد: ماجرای مرگ این دو نوجوان هیچ ارتباطی به آموزش و پرورش ندارد چرا که مدرسه فوتبال آنها وابسته به این وزارتخانه نبود.

وی افزود: حتی محل تمرین این دانش‌آموزان مشخص نیست و آنها در هیچ یک از سالن‌های آموزش و پرورش تمرین نکرده و مربی آنها از مربیان آموزش و پرورش نیست.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: سازماندهی مدارس فوتبال برعهده وزارت آموزش و پرورش نیست و در ماجرای پیش‌آمده برای این دو دانش‌آموز، آموزش و پرورش هیچ دخالتی نداشته و هیچ مجوزی از سوی این وزارتخانه صادر نشده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها