کد خبر: 226329
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۶:۲۰:۰۰
| |

مروری بر 50 سال آفرینش هنری خسرو سینایی

ویژه‌برنامه «مثل یک قصه» باهدف نکوداشت و مروری بر 50 سال آفرینش هنری خسرو سینایی هنرمند پیشکسوت و مؤلف سینما از 2 تا 16 شهریور در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.

مروری بر 50 سال آفرینش هنری خسرو سینایی
کد خبر: 226329
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۶:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ویژه‌برنامه «مثل یک قصه» با مروری بر 50 سال آفرینش هنری خسرو سینایی و پخش و بررسی آثار سینمایی و فیلم‌های مستند اجتماعی و فرهنگی این هنرمند در باغ موزه هنر ایرانی برگزار می‌شود.

بررسی موسیقی فیلم‌ها، آثار مکتوب و نمایش عکس‌های تاریخی از آلبوم خانوادگی سینایی از دیگر برنامه‌های این ویژه‌برنامه است.

ویژه‌برنامه «مثل یک قصه» با مشارکت و همکاری باغ موزه هنر ایرانی، موزه موسیقی، موزه سینما، موسسه فرهنگی هنری آوانگار صوتی، سازمان زیباسازی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مدت 15 روز در باغ موزه هنر ایرانی با حضور خسرو سینایی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه حضور در جلسات پخش فیلم و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 22686063 و 22686064 تماس گرفته یا به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از چهارراه پارک وی، خیابان شهیدفیاضی(فرشته)، انتهای خیابان بوسنی و هرزگوین، سه راه دکتر حسابی، باغ موزه هنر ایرانی مراجعه کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها