هاشم هاشم‌زاده هریسی:

زمان نشستن و شعاردادن نیست/ مدیریت کشور سست و تنبل است

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اکنون زمان آن نیست که مسئولان بنشینند و دستور و شعار دهند، گفت: سیستم مدیریت کشور سست و تنبل است و قاطعیت و سرعت هم برای حل مشکلات ندارد.

زمان نشستن و شعاردادن نیست/ مدیریت کشور سست و تنبل است
کد خبر: 226695
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۵ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت الله هاشم هاشم زاده هریسی ظهر امروز پنج شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان هریس که در شهرک صنعتی بیلوردی برگزار شد اظهار داشت: کارآفرینان در ظاهر از مشکلات واحدهای تولیدی می گویند اما در حقیقت این مشکلات آنها نیست بلکه رفع مشکلات تولیدکنندگان رفع مشکلات نظام و خدمت به کشور است.

وی افزود: مشکلات تولید کنندگان فقط به خودشان متوجه نمی شود این در حالی است که اگر نسبت به حل مشکلات واحدهای تولیدی توجهی نشود تبعات و آثار منفی آن متوجه نظام اسلامی می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اکنون زمان آن نیست که مسئولان بنشینند و دستور و شعار دهند، ادامه داد: وقتی که می بینیم مردم از نظر معیشت رنج می برند و دشمنان جنگ اقتصادی علیه ملت و دولت جمهوری اسلامی آغاز کرده دیگر نشستن را بر مسئولان حرام می کند و می طلبد تا با همدلی و هم صدایی علیه مشکلات قیام کنیم.

هاشم زاده هریسی اضافه کرد: حال که در کشور شاهد مشکلات اقتصادی هستیم بنده 35 سال قبل در قالب کتاب و مقاله گفته بودم که همه مستند هستند و بر این اساس برخی اظهارات را بی پرده و صریح می گویم و از بابت آن هم هزینه ها پرداخت کرده ام.

وی یادآور شد: برای رفع و رجوع مشکلات مردم و بهبود شرایط اقتصادی کشور نیاز به انقلاب دارد تا بتوانیم انقلاب سال 57 را مستحکم تر کنیم به طوری که دشمنان بدون شوخی جنگ اقتصادی اعلام کرده و اگر امروز بی توجهی کنیم وسهل بشماریم وضعیتی اقتصاد کشور وخیم تر از گذشته خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات کشور و به تبع مردم هر کس وظیفه دارد، مردم کمی صبر و حوصله پیشه کرده و مسئولان وظیفه دارند سریع و قاطع مشکلات را پیگیری کنند، گفت: سیستم مدیریت کشور سست و تنبل است و قاطعیت و سرعت هم برای حل مشکلات ندارد، یعنی اگر زمانی که مشکل به وجود آمد حل می شد و به روز بعد موکول نمی گردید حال شاهد این وضعیت نمی شدیم.

هاشم زاده هریسی خطاب به مسئولان گفت: زمانی که مردم به شما مراجعه می کنند تا مشکلاتشان را حل کنید چرا به زمان دیگری موکول می کنید در حالی که می توانید در همان روز مشکلات مردم را حل و فصل کنید؟ مردم حق دارند وقتی می بینند مسئول انگیزه ای برای حل مشکلات ندارد از او ناراضی باشند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها