گزارش اعتمادآنلاین از فروش فیلم‌های روی پرده سینماهای کشور؛

شروع خوب «تنگه ابوقریب»/ «هزارپا» همچنان پرفروش ترین فیلم هفته

فیلم کمدی ابوالحسن داوودی همچنان در حال زدن رکورد‌های جدید است. این فیلم نزدیک به 26 میلیارد تومان فروش داشته است.

شروع خوب «تنگه ابوقریب»/ «هزارپا» همچنان پرفروش ترین فیلم هفته
کد خبر: 226712
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۵ ۱۶:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| «تنگه ابوقربیب» بهترین فیلم سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر بعد از دو هفته اکران 800 میلیون تومان فروش داشته است؛ که برای یک فیلم با ژانر جنگ فروش خوبی محسوب می‌شود. «هزارپا» نیز همچنان در صدر فروش فیلم‌های هفته قرار دارد.

هزارپا

«هزارپا» آخرین ساخته ابوالحسن داوودی 6 هفته است که در سینماهای کشور اکران شده. این فیلم با در اختیار داشتن 180 سالن در هفته گذشته توانست 3 میلیارد و 918 میلیون تومان فروش داشته باشد. «هزارپا» فیلمی پر بازیگر است که می‌توان به نقش‌آفرینی جواد عزتی و رضا عطاران در آن اشاره ویژه کرد. این فیلم تا به امروز 25 میلیارد و 692 میلیارد تومان فروش داشته است.

تنگه ابوقریب

آخرین ساخته بهرام توکلی و بهترین فیلم سی و ششمین جشنواره فجر در دومین هفته اکران 833 میلیون تومان فروش داشته است. در این فیلم امیر جدیدی، جواد عزتی، حمید آذرنگ و مهدی قربانی نقش‌آفرینی می‌کنند.

دم‌سرخ‌ها

آرش معیریان با استفاده از بازیگرانی همچون جواد رضویان، بهنوش بختیاری و اندیشه فولادوند فیلمی با ژانر کمدی ساخته است. این اثر در دومین هفته اکران 833 میلیون فروش داشت و رتبه دوم را در فروش این هفته فیلم‌های سینمایی کسب کرد.

کاتیوشا

«کاتیوشا» در سومین هفته اکران 318 میلیون تومان فروش داشت. تازه‌ترین ساخته علی عطشانی 101 سالن در اختیار دارد و در این هفته دومین فیلم پرفروش هفته لقب گرفت.


خاله قورباغه

افشین هاشمی فیلمی با موضوع کودکان روی پرده دارد. فرشته طائرپور تهیه‌کننده این اثر است. «خاله قورباغه» در هفته گذشته 218 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم بعد از گذشت 7 هفته از اکران به فروش 1 میلیارد و 987 میلیون تومانی رسیده است.

تگزاس


جدیدترین فیلم مسعود اطیابی که از بیست‌ونهم فروردین‌ماه در سینماهای کشور اکران شده، در هفته گذشته 171 میلیون تومان فروش داشت تا جمع درآمد آن از گیشه به رقم 14 میلیارد و 193 میلیون تومان برسد. در «تگزاس» بازیگرانی همچون حمید فرخ‌نژاد، سام درخشانی و پژمان جمشیدی نقش‌آفرینی می‌کنند.

دارکوب

بهروز شعیبی فیلم «دارکوب» را روی پرده سینماهای کشور دارد. این فیلم در هفته گذشته 131 میلیون تومان فروش داشت و عنوان ششمین فیلم پرفروش هفته را کسب کرد. «دارکوب» فیلمی با موضوع آسیب‌های اجتماعی است که در آن مهناز افشار و امین حیایی نقش‌آفرینی می‌کنند. آخرین ساخته شعیبی در مجموع 1 میلیارد و 809 میلیون تومان فروش داشته است.

دشمن زن


اولین ساخته کریم امینی بعد از گذشت 9 هفته اکران به فروش 2 میلیارد و 994 میلیون تومان رسیده است. این فیلم در هفته گذشته توانست عنوان هشتمین فیلم پرفروش هفته را کسب کند. «دشمن زن» در هفته گذشته 131 میلیون تومان فروش داشت.

من دیوانه نیستم


آخرین ساخته علیرضا امینی در سومین هفته اکران عمومی توانست 73 میلیون فروش داشته باشد. این فیلم با در اختیار داشتن 40 سالن تا به امروز 326 میلیون در مجموع فروش داشته است.

به‌ وقت‌ خماری

«به وقت خماری» فیلمی به کارگردانی محمدحسین لطیفی با نویسندگی احمد رفیع‌زاده و تهیه‌کنندگی جمال گلی است. این فیلم بعد از 7 هفته اکران 1 میلیارد تومان فروش داشته است. فیلم محمدحسین لطیفی در هفته‌ای که گذشت 24 میلیون تومان فروش داشت.

لاتاری

آخرین ساخته محمد حسین مهدویان بعد از 22 هفته اکران 14 میلیارد و 800 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در هفته گذشته 19 میلیون تومان فروش داشت

دلم می‌خواد


«دلم می‌خواد» بهمن فرمان‌آرا بعد از 9 هفته به فروش 1 میلیارد و 514 میلیون تومانی رسید. این فیلم در هفته گذشته 17 میلیون تومان فروش داشت. فیلم فرمان‌آرا با توجه به این فروش در رده دوازدهم جدول پرفروش‌ها قرار گرفت.

انیمیشن فیلشاه


فیلم هادی محمدیان که 17 سالن در اختیار دارد، در هفته گذشته میلیون 5 تومان فروش کرد. «فیلشاه» تاکنون 7 میلیارد و 884 میلیون تومان فروش داشته است.

خجالت نکش


اولین ساخته سینمایی رضا مقصودی با بازی احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، لیندا کیانی، شهره لرستانی، الناز حبیبی، علی صالحی و سام درخشانی بعد از 15 هفته اکران 4 میلیارد و 552 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم طنز در هفته گذشته نیز 20 میلیون تومان فروش داشت.

مرداد


اکران نه چندان موفق فیلم بهمن کامیار هفته به هفته نمایان‌تر می‌شود. این فیلم در هفته‌ای که گذشت 4 میلیون تومان فروش داشت و در مجموع 7 هفته به فروش 110 میلیون تومانی رسید.

مصادره

پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروز تاکنون 15 میلیارد و 687 میلیون تومان فروش داشته است. این فیلم در هفته گذشته نیز 1 میلیون تومان درآمد کسب کرد و شانزدهمین فیلم پرفروش هفته لقب گرفت. در فیلم «مصادره» رضا عطاران، هومن سیدی، بابک حمیدیان، هادی کاظمی و مهران احمدی نقش‌آفرینی می‌کنند.

شماره 17 سهیلا


اولین تجربه محمود غفاری هر اندازه که در جشنواره‌های خارجی موفق بود اما در گیشه دستاوردی نداشت. این فیلم که بعد از 8هفته اکران 114 میلیون تومان فروش داشته در هفت روز گذشته 849 هزار تومان فروش کرد و رتبه 17 را در جدول میزان فروش هفته به خود اختصاص داد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها