تقدیم اجرای آثار نمایشی به آقای بازیگر

در پی درگذشت عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت اجراهای شب گذشته نمایش های مجموعه تئاتر شهر و نمایش «روز بیست و یکم» در تماشاخانه مهرگان به این هنرمند تقدیم شد.

تقدیم اجرای آثار نمایشی به آقای بازیگر
کد خبر: 227106
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۷ ۱۶:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| اجرای پایانی آثار نمایشی به صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر روز جمعه 26 مرداد ماه به استاد عزت الله انتظامی بازیگر فقید تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان تقدیم شد.

نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر در حالی روز جمعه 26 مرداد ماه به اجراهای خود پایان دادند که گروه ها و هنرمندان این آثار نمایشی اجرای خود را به زنده یاد عزت الله انتظامی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان تقدیم کردند.

طی روزهای گذشته نمایش های «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی در تالار اصلی، «ریچارد سوم اجرا نمی شود» به کارگردانی روح الله جعفری در تالار چهارسو، «خداحافظ باغ آلبالوی من» به کارگردانی سارا مخاوات در تالار سایه، «سس توت فرنگی» به کارگردانی مهدی پاشایی در تالار قشقایی و «گزارش وضع هوا» به کارگردانی عاطفه تهرانی در تالار قشقایی روی صحنه بودند.

مجموعه تئاتر شهر روزهای اول تا هفتم شهریور ماه میزبان گروه های شرکت کننده در هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی خواهند بود و برنامه های جدید تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر طی روزهای آینده اعلام می شود.

همچنین نمایش «روز بیست و یکم» جمعه بیست و ششم مرداد به روح عزت الله انتظامی و ضیاالدین دری 2 هنرمند شاخص درگذشته تقدیم شد.

این نمایش که به نویسندگی و کارگردانی نیوشا محرابی با رویکردی ایرانی - سنتی به وقایع ملتهب دهه بیست ایران می پردازد مقارن با خبر فوت این 2 هنرمند در روز جمعه ساعت 18 روی صحنه رفت.

ایوب آقاخانی بازیگر این اثر نمایشی در پایان اجرا گفت: ما برای خودمان متاسفیم. بزرگترین دریغ من و ما امروز از دست دادن عزت الله انتظامی ها یا ضیاء الدین دری ها نیست بلکه مواجهه شدن با خلا سترگ و پرناشدنی است که متاسفانه هیچ روزنه امیدی برای رفع آن یا پر شدن آنها نیست. اساسا ما فاقد سیستم نظام مندی هستیم که برای جای خالی این بزرگان طراحی یا برنامه ریزی بکنیم.

وی در پایان به احترام عزیزان صاحب جایگاه و کسوت و سلیقه و به ویژه عزت الله انتظامی یک دقیقه سکوت اعلام کرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها